Junior Technical Assistant

SC Contact Line SRL

24-01-2006 | EXPIRA LA 23-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea asistentei tehnice IT pentru clientii companiei

- Analiza problemelor semnalate de catre clienti şi oferirea de solutii în timp real, prin intermediul postei electronice si al telefonului, în limba italiana

- Respectarea procedurilor companiei în privinta furnizarii acestui tip de servicii

- Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii


CERINTE

- Absolvent al unei facultati de profil ( Informatica, Automatica si Calculatoare)

- Limba Italiana ¿ nivel mediu (fluenta în comunicarea verbala si în scris)

- Limba Engleza - constituie un avantaj

- Abilitati de comunicare si relationare

- Capacitate de a explica si a solutiona probleme în timp real

- Pasionat de domeniul IT

- Capacitate de a lucra atât în mod independent, cât si în echipa

- Dorina de a lucra la nivel profesionist si de a fi recompensat corespunzator


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru specific unei companii multinationale
- Conditii de munca excelente, echipamente de lucru de ultima ora
- Salariu competitiv
- Bonusuri si premii in functie de rezultate
- Program flexibil
- Lucru într-o echipa de profesionisti
- Oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Contact Line (www.contactline.ro), una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunica¿ii, IT, bunuri de consum, resellers etc.

Contact Line este o companie in continua dezvoltare, astfel incat, in anul 2005, a inregistrat o crestere de peste 300%. În prezent, numarul operatorilor depaseste 300 persoane, Contact Line avand o prezentana¿ionala în trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea.

Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea s consolidarea relatiilor cu clien¿ii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea întâlnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie.

Misiunea noastra este accea de a veni în sprijinul partenerilor nostri de afaceri din Europa, oferind solutii IT complete si personalizate, integrate cu servicii de call center.
Datorita activitatii sale în continua crestere, Contact Line doreste sa-si completeze echipa cu noi profesionisti pentru sediul din Iasi. Puteti aplica direct la adresa de email: mihaela.bejenaru@contactline.ro sau fax: 0232-206317. Informatii la tel: 0741-082242.