IT Support Level 1 - Sediul Central Bacau

DEDEMAN

25-11-2016 | EXPIRA LA 25-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizeaza si raspunde rapid si eficient la solicitarile primite telefonic sau prin intermediul CRM,

Monitorizeaza tichetele alocate si le proceseaza dupa regula de primul intrat/ primul rezolvat,

Raspunde la intrebarile utilizatorilor, ruleaza programe de diagnosticare si izoleaza problema, determinand si implementand solutii,

Modifica configuratii, utilitati, setarile implicite software etc. pentru statia de lucru locala,

Se bazeaza pe instructiuni si orientari prestabilite pentru a indeplini functiile postului.


CERINTE

Cunostinte tehnice de PC, laptop, imprimante și dispozitive hardware periferice,

Cunostinte solide Windows, Microsoft Office, conectivitate Client PC - Ethernet, TCP/IP si VPN,

Abilitatea de a comunica informatii tehnice, atat verbal cat si in scris, pentru o gama larga de utilizatori finali,

Rezistenta la stres,

Atentie la detalii,

Interactiune cu echipa


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)

Traininguri specifice functiei

Posibilitatea dezvoltarii in cariera


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8700 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro