Customer Support Representative

Blue Air

14-01-2010 | EXPIRA LA 20-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Oferirea de informatii si solutii corecte si complete, referitoare la serviciile companiei.
- Promovarea serviciilor companiei.
- Acordarea de asistenta si consiliere clientilor in utilizarea serviciilor.
- Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor prin mijloace specifice.
- Procesarea de modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare.


CERINTE

- Cunoasterea a minim doua limbi straine:
ITALIANA/PORTUGHEZA/SPANIOLA/GREACA/GERMANA si ENGLEZA sau FRANCEZA
- Cunostinte PC: Microsoft Office.
- Aptitudini de comunicare excelente.
- Atitudine orientata catre client.
- Capacitate de a invata rapid.
- Claritate in exprimare.
- Spirit de echipa si mult entuziasm
- Experienta nu este obligatorie (insa experienta in domeniul Customer Support reprezinta un avantaj)


BENEFICII OFERITE

- Oportunitati de training; formare initiala si continua.
- Mediu profesional de lucru intr-o echipa tanara si dinamica.
- Oportunitatea de a lucra cu clienti internationali.


DESCRIEREA FIRMEI

Blue Air este prima companie aeriana din Romania care opereaza zboruri in sistem de low-cost avand capital 100% privat romanesc. Compania si-a inceput activitatea pe Aeroportul International Aurel Vlaicu in anul 2004.
Scopul companiei Blue Air este de a transforma transportul aerian intr-un serviciu accesibil tuturor categoriilor de pasageri.
Blue Air este autorizata sa efectueze zboruri regulate interne si internationale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere, zboruri internationale de pasageri de tip charter si transporturi cargo.