Coordonator Regional

SPAR Merchandising Romania

08-08-2007 | EXPIRA LA 07-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Citirea si intelegerea tuturor informatiilor legate de proiect pe care le trimite Coordonatorului de proiect.
- Comunicarea, in cel mai scurt timp posibil, catre Coordonatorului de proiect a neclaritatilor legate de materialele proiectului.
- Realizarea training-urilor la nivel local.
- Supervizare pe teren a promoteriilor si a merchandiseriilor.
- Rezolvarea imediata a problemelor semnalate de catre City Manageri, promoteri si merchandiseri.
- Impartirea sarcinilor echipei si supervizarea activitatii acestora.
- Raportarea zilnica catre Coordonatorul de proiect conform tipizatelor de raport, stabilite la inceputul proiectelor.
- Organizarea administrativa a proiectelor:
- Responsabilitatea gestiunii resurselor folosite in proiect
- Respectarea brief-ului
- Respectarea dead-line-urilor pentru realizarea proiectului
- Validarea personala a salariilor colaboratorilor si asumarea responsabilitatii pentru acestea
- Respectarea dead-line-urilor interdepartamentale din cadrul proiectului: predarea raportului (calitativ si cantitativ) catre coordonatorul sau direct in maxim 2 zile de la terminarea proiectului
- Prezentarea deconturilor aferente cheltuielilor efectuate, in maxim 6 zile de la terminarea proiectului
- Respectarea bugetului aprobat pentru proiect
- Trimiterea Coordonatorului de proiect a unei situatii in format electronic cu cheltuielile realizate pentru fiecare proiect si tip de cheltuiala in parte, conform tipizatului prezentat la inceputul proiectului.
- Realizarea deplasarilor de serviciu in afara orasului, atunci cand proiectul o necesita si se cere aprobarea pentru aceste costuri


CERINTE

- Abilitati dezvoltate de comunicare (in scris si oral) si interpersonale, abilitatea de a lucra eficient cu diverse categorii de oameni.
- Abilitatea de a analiza si rezolva problemele.
- Abilitatea de a coordona si organiza evenimente cu participare mare.
- Abilitatea de a aduna date, compila informatii si intocmi rapoarte.
- Cunostinte minime de proceduri de control al costurilor.
- Cunostinte de alocare/organizare a spatiului.
- Abilitatea de a dezvolta, planifica, implementa obiective pe termen scurt, mediu si lung.
- Cunostinte de operare PC – Microsoft Office, Internet Explorer, etc.
- Abilitatea de a coordona, instrui si supraveghea echipa.
- Experienta in domeniu minim 1 an pe un post similar
- Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj
- Personalitate deschisa catre sugestii
- Exclus studentii
- Disponibilitate mare de timp
- Organizare – notiuni de management al proiectelor si al timpului
- Sinceritate
- Capacitatea de a identifica si de a rezolva rapid si eficient problemele aparute pe parcursul desfasurarii proiectelor
- Abilitati de a transmite informatii/cunostinte persoanelor din subordine (training)
- Capacitatea de a sintetiza informatiile primite si de a le transmite mai departe intr-un stil profesionist
- Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara in cadrul unui departament de BTL, Merchandising si care sa fi coordonat minim 10 proiecte cu peste 30 de colaboratori/proiect.
- Disponibilitate la program prelungit, daca este necesar.
- Abilitati manageriale dezvoltate (comunicare, negociere, capacitatea de a lua decizii, organizare, planificare si control)
- Abilitatea de a lucra sub presiunea dead-line-urilor stranse


DESCRIEREA FIRMEI

SPAR Group International is the leading in-store merchandising company in the world, with field offices in over seven countries and a multi-billion dollar global client roster.
SPAR implements cutting edge retail solutions across the globe to the world\\\'s largest manufacturers and retailers. Providing FAST and EFFICIENT marketing and merchandising coverage to more than 48% of the world\\\'s consumers.

Spar Merchandising Romania is the first multinational merchandising and BTL full service agency operating on the Romanian market.
….more information available on: www.sparinc.com