Coordonator punct de lucru Bacau

Proton Auto

03-08-2009 | EXPIRA LA 09-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Are responsabilitatea globala a operatiunilor sucursalei, raporteaza direct Directorului executiv
Atunci cand este necesar, titularul postului se va implica in operatiunile zilnice ale punctului de lucru.

25% Responsabilitati principale

- Sa creasca rentabilitatea PL prin realizarea/depasirea obiectivelor;
- Sa monitorizeze personalul punctului de lucru;
- Sa stabileasca obiective individuale in cadrul obiectivelor sucursalei;
- Raporteaza directorului executiv sau unui alt director suport de la sediul central
- Sa monitorizeze si sa controleze soldurile clientilor pentru a se asigura ca situatia debitorilor este administrata eficient;
- Sa fie responsabil de pastrarea angajatilor si sa identifice posibilele zone de ingrijorare.
- Sa elaboreze si gestioneze bugetul punctului de lucru

50% Vanzari/Serviciu

- Sa genereze, sa coordoneze si sa promoveze activitati de vanzare si sa identifice zonele de crestere;
- Sa gestioneze eficient politica comerciala: preturi, discounturi, promotii
- Sa dezvolte si sa creasca baza de clienti;
- Sa gestioneze clientii cheie si sa participe la negocieri de contracte, vanzare si/sau recuperari de solduri
- Sa monitorizeze, sa raporteze si sa raspunda la activitatea concurentiala regionala;
- Sa stabileasca, sa monitorizeze si sa mentina standardele stabilite ale serviciilor fata de clienti si solicitanti;

15% Dezvoltarea echipei

- Sa fie responsabil de recrutarea personalului sucursalei, in conformitate cu politica de recrutare;
- Sa monitorizeze nivelurile de performanta ale echipei;
- Sa fie mentor si sa ofere training cand este cazul;
- Sa dezvolte echipa, sa identifice planificarea, indrumarea si pregatirea viitoare in toate domeniile;
- Sa coordoneze echipa punctului de lucru;
- Sa organizeze sedinte de analiza pentru a imbunatati comunicarea si a impartasi informatiile si ideile, in vederea mentinerii unui nivel de performanta inalt in desfasurarea activitatii.

10% Analiza si planificare

- Sa se asigure ca se implementeaza metodele potrivite de atragere si de pastrare a solicitantilor;
- Sa aprobe prioritatile si sa gestioneze repartizarea volumului de lucru;
- Sa proiecteze si sa dezvolte un plan de afaceri local care sa sprijine strategia regionala globala de afaceri;
- Sa efectueze evaluari regulate si audituri ale afacerii si sa raporteze orice modele sau zone fundamentale pentru a le aduce in atentie.


CERINTE

- studii superioare tehnice
- experienta pe o pozitie similara minim 2 ani
- experienta in coordonarea unei echipe
- abilitati de vanzare foarte bune


DESCRIEREA FIRMEI

SC Proton Auto SRL a fost infiintata in anul 1998 avand sediul in Cluj Napoca si capital integral privat. Societatea face parte din grupul de firme Compexit Group si are un numar de 85 de angajati.

In prezent activitatea firmei este structurata pe 3 categorii principale: distributie piese auto, distributie echipamente service si servisare autoturisme.
Misiunea Proton Auto este de a oferi servicii si solutii auto de calitate accesibile clientilor, atat persoanelor fizice posesoare de autovehicule cat si partenerilor nostrii de afaceri care isi desfasoara activitatea in domeniul auto.
Bazandu-ne pe o echipa cu experienta, orientata spre client, produse si servicii de calitate superioara, dotari in pas cu evolutiile tehnologice, dorim sa contribuim la dezvoltarea comunitatii locale si regionale.

Gama larga de produse pe care Proton Auto o pune la dispozitia clientilor sai pe partea de distributie este intr-o continua diversificare, in principal datorita colaborarii cu parteneri foarte importanti, atat din tara cat si din strainatate.
Portofoliul Proton Auto include marci cu traditie si renume atat la nivel national cat si international, cum ar fi: Bosch, Swag, Hengst, Sachs, Kager, Aral, Castrol, Mobil, Esso, Space, Orion, Pioneer, Sony, Blaupunkt, Viper, Cobra, etc.

Recunoasterea de catre Robert Bosch Romania, a Proton Auto, drept cel mai mare distribuitor national de piese auto si echipamente service Bosch in 2005 si 2006, vine sa consolideze pozitia firmei printre principalii competitori din acest domeniu.