Consilier clienti retail

Confidential

11-11-2013 | EXPIRA LA 13-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

-cunoasterea caracteristicilor produselor oferite de Banca, a avantajelor acestora in raport cu produsele concurentei si adoptarea unei atitudini de vanzari orientata catre client in scopul cresterii portofoliului de clienti si atingerii obiectivelor de vanzari trasate;
-promoveaza produsele si serviciile Bancii, prin deplasarea pe teren dar si la sediul bancii pentru atragerea de noi clienti;
-efectueaza vizite la clienti in scopul promovarii produselor Bancii;
-are obligatia de a prezenta/inmana clientilor materialele publicitare utilizate in procesul de vanzare;
-asigura consultanta clientilor oferind informatii referitoare la produse si serviciile Bancii;
-are obligatia urmaririi atingerii obiectivelor de vanzari;
-se informeaza continuu asupra potentialului pietei, activitatii concurentei, situatiei economice a zonei in care isi desfasoara activitatea, punind accent pe monitorizarea evolutiei economice a domeniilor de activitate care coincid cu obiectul de activitate a clientilor importanti;
-asigura consultanta in completarea formularelor aferente serviciilor si produselor oferite de Banca urmarind ca formularele puse la dispozitie sa fie in conformitate in standardele Bancii;
-are obligatia indeplinirii obiectivelor de vanzare alocate atat individual cat si la nivelul unitatii fiind totodata direct responsabil pentru atingerea obiectivelor de vanzare alocate individual
-participa la intalnirile de analiza a activitatii organizate impreuna cu Coordonatorul de vanzari si Managerul de vanzari;
-este responsabil de managementul relatiei cu clientii din portofoliu, mentinerea acestora si dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti.
-arata o preocupare continua pentru imbunatatirea cunostintelor legate de produsele bancii si participa activ la training-urile organizate de catre banca
-intocmeste rapoarte de activitate si raporteaza catre Coordonatorul de vanzari/Managerul de vanzari


CERINTE

Cerinte:
-abilitati de vanzare, prezentare si negociere
-bune abilitati de comunicare, capacitatea de a obtine un angajament
-etica si comportament profesional
-aspect profesional business
-disponibilitate la deplasare/lucru pe teren
-excelente abilitati de a crea si mentine relatii pe termen lung cu clientii
-atitudine pozitiva, entuziasm, motivatie si perseverenta in atingerea obiectivelor
-studiile economice constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

-venituri motivante
-mediu de lucru profesionist
-posibilitati multiple de dezvoltare si promovare in cariera
-training si dezvoltare personala