Colaborator- Consultanta achizitii publice

Consultanta Achiziții Publice

07-11-2017 | EXPIRA LA 09-11-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilităţi:
- Redactarea documentelor și gestionarea dosarelor aferente proiectelor/procedurilor
- Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii pe perioada derluării contractelor
- Acordarea de consultanta portofoliului de clienți;
- Analizarea și evaluarea documentelor (oferte/aplicații/etc), întocmirea de analize/puncte de vedere cu privire la acestea
- Participarea la intalnirile de lucru/ședințe de evaluare;
- Intocmirea corespondenței și a documentelor aferente activităților specifice (procese verbale, rapoarte de evaluare a documentelor, puncte de vedere)
- Planificarea proceselor și stabilirea (împreună cu clienții) a calendarului de realizare a unor activități/documente
- Monitorizarea modului de indeplinire a obligatiilor asumate de catre clienti, conform calendarului asumat.

Se va asigura pregătirea profesională a colaboratorului, in domeniul de activitate specific (incl obținere certificat Cod COR)


CERINTE

Absolvent studii superioare
- Abilităţi in realizarea de materiale scrise
- Cunoştinţe solide de Microsoft Office: Word, Excel, Power Point
- Orientare spre rezultate şi flexibilitate
- Capacitatea de a-şi păstra calmul in situaţii tensionate
- Persoană responsabilă, organizată, dinamică şi rezistentă la stres
- Capacitate de lucru in echipă și cu program prelungit
- Capacitate de a acumula rapid cunoştinţe noi
- Caracter analitic și minuțios