09-06-2010 | EXPIRA LA 15-06-2010
Job expirat
LOCATIE POST : IASI
- Asigurarea de suport tehnic IT prin email si telefon pentru Windows, Office, SAP si Blackberry;
- Preluarea incidentului si inregistrarea in sistem;
- Oferirea unei solutii pe cat posibil la primul contact cu clientul;
- Daca solutionarea incidentului nu este posibila pentru cei de pe pozitiile de Agent Servicii Client, transmiterea acestuia catre Senior;
Pentru pozitia de Senior : obligatoriu cunostinte IT Windows, Office - nivel avansat;
- Cunostinte SAP - prezinta avantaj.
- Cunostinte limba franceza - nivel avansat (se va lucra in limba franceza cu un client din Franta);
- Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
- Abilitati de comunicare;
- Experienta in Windows NT/2000/XP, MS Office - nivel mediu pentru Agent Servicii Client si Avansat pentru Senior;
- Persoana flexibila, motivata.
Cu mai mult de 85.000 de angajati, 8 miliarde euro venituri, Capgemini este lider global in consultanta, tehnologie, outsourcing si servicii locale profesionale.
Cu sediul principal la Paris, opera??iunile Capgemini regionale includ America de Nord, Europa de Nord, Asia Pacific, Europa Centrala si Europa de Sud.