SC AEROKRAFT CONSULT SRL - angajeaza gestionari

SC AEROKRAFT CONSULT SRL

18-11-2016 | EXPIRA LA 20-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitatea presupune:
• Aceasta pozitie asigura buna functionare a operatiunilor de gestiune a produselor din magazie. Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs. Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice mentionate in actele explicative (intrare, stoc, iesire).
• Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc).
• Completarea corecta a documentelor ce tin de departamentul de facturare si emiterea lor la timp.
• Asigura gestiunea fizica si scriptica a stocului de marfa.
• Asigura miscarea stocurilor..
• Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. • Participa activ la inventarierea marfurilor aflate in magazie precum si la operatiunile de supraveghere cu privire la incarcarea/descarcarea marfurilor din magazie
• Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare).


CERINTE

- Absolvent de liceu
- Permis de conducere cat B. obligatoriu
- Cunostinte operare PC mediu/avansat.
- Cunostinte de operare in incinta aeroportului constituie avantaj
- Experienta pe un post similar constituie avantaj.
- Fire operationala cu abilitati de gestiune.
- Cunostinte generale de gestiune stocuri.
- Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente.
- Initiativa, memorie vizuala, capacitatea de lucru cu oamenii.
- Persoana responsabila, sociabila,flexibila,punctuala si cu atentie distributiva.
- Fara antecedente penale.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv + bonusuri in functie de performante


DESCRIEREA FIRMEI

Aerokraft Consult este o companie cu capital privat care a început să furnizeze servicii de handling, cleaning si catering pe cele mai importante aeroporturi din România.