Austria Manager Transport International - fara experienta

SMART MEDIA PROJECT SRL

06-06-2011 | EXPIRA LA 06-07-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Manager International Transport
Clientul nostru este una dintre cele mai mari companii de logistica din Europa si Orientul Mijlociu -
transport rutier si feroviar. Pentru continua dezvoltare a companiei si cresterea numarului de clienti
din Europa, clientul nostru cauta persoane dornice sa dezvolte o cariera internationala in calitate de
manager in transport care vor avea ca responsabilitate principala organizarea logistica a transportului
rutier si feroviar de marfa intre clienti si furnizori. Locatia de desfasurare a activitatii este la sediul
principal al companiei in Austria, langa Viena.
Descrierea job-ului:
- Candidatii vor fi pregatiti pentru a Deveni Manager International Transport;
- Programul de training pentru aceasta pozitie este de 4-5 luni in functie de pregatirea educationala
anterioara a candidatului. In aceasta perioada candidatul va fi angajat al companiei si va invata toate
procesele si procedurile de lucru in ceea ce priveste transportul international rutier si feroviar de
marfa intre clientii si furnizorii companiei.
- Dupa absolvirea programului de training, candidatul va desfasura munca de Manager International
Transport si i se vor aloca un anumit numar de clienti pentru organizarea logistica intre Romania si
alte tari europene.
- Pozitia presupune un inalt nivel de responsabilitate si ofera putere de decizie - angajatul va fi direct
responsabil de urmatoarele etape ale transportului:
- primirea comenzilor din partea clientilor companiei - sau dupa caz contactarea acestora pentru
obtinerea comenzii - aceasta actiune presupune bune abilitati de vanzare si negociere;
- contactarea furnizorilor de transport pentru asigurarea transportului in conditiile solicitate de
client - negociere cu furnizorii pentru obtinerea celui mai bun pret;
- ruta transportului rutier sau feroviar (sau combinat) va fi din Romania catre alte tari europene;
- organizarea transportului - asigurarea incarcarii si descarcarii marfurilor in termenele stabilite
impreuna cu clientii si furnizorii;
- Angajatul este direct responsabil pentru bugete si profit pe zona si clientii alocati. Managerul de
Transport International este o persoana de decizie in companie.
- Pozitia de Manager Transport International este doar prima etapa din managementul
transporturilor. Angajatul poate dezvolta o cariera de viata, ajungand la pozitii manageriale
importante in acest domeniu in functie de performantele inregistrate;
- Angajatul va fi delegat anual de minim 4-5 ori in alte tari Europene pentru intalniri si negocieri cu
clientii alocati;
- Angajatii lucreaza in echipe multilingve si internationale;
- Limba interna in cadrul companiei este limba Germana;
- Limbile in care angajatul isi va desfasura munca cu clientii si furnizorii este predominant Romana si
Maghiara, insa va fi si limba Germana.
Contract: 4-5 luni program de training, urmat de o perioada de proba de 3 luni. Contractul va fi
ulterior prelungit pe perioada nedeterminata, cu pozibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen
lung.
Pentru cetatenii romani va exista un contract de munca si permis de munca conform legislatiei
austriece. Pentru candidatii cu dubla cetatenie romana si maghiara va exista doar contract de munca.
Inceperea contractului: Oricand in 2011


CERINTE

- Absolventi promotiile 2009-2010-2011 ale Universitatilor de Management / Business School,
urmatoarele specializari: Management, Transport - Logistica, Marketing sau specializari similare.
Candidatii cu specializari in domeniul financiar/bancar/contabilitate nu vor fi acceptati.
- Absolventi Universitate sau Masterat in specializarile precizate mai sus.
- Limbi straine: nivel avansat Romana + Maghiara + Germana - scris si vorbit. Limba utilizata intern in
cadrul companiei este Germana, iar limbile utilizate cu clientii si furnizorii sunt Romana si Maghiara.
- Nu se solicita experienta anterioara - se cauta persoane la inceput de cariera, care doresc sa
dezvolte o cariera internationala in domeniul Logistica / Transport.


BENEFICII OFERITE

Oferta salariala: Incepand de la 2300-2500 euro brut in functie de nivelul de educatie al candidatului
(universitatea absolvita, specializarea, masterat, etc)
Program de lucru: Program standard conform legislatiei austriece – 40 ore / saptamana, Luni-Vineri 8
ore/zi. Ore suplimentare in functie de necesitati insa programul standard este de 40 de ore /
saptamana.
Mese: Mesele zilnice sunt asigurare de catre angajat. Compania pune la dispozitia angajatilor o
cantina si o cafenea in cadrul firmei de unde angajatii isi pot achizitiona mese la pret aproximativ 1,5
euro/masa. Cafeaua si ceaiul sunt gratuite si asigurate de companie.
Cazare: Compania pune la dispozitia angajatilor straini apartamente in Viena. Chiria / camera costa
aproximativ – 350-400 euro / luna + utilitati.
Transport: Pentru interviul final, angajatorul va asigura transportul candidatilor. Dupa acceptarea
candidatilor, acestia isi vor asigura transportul in Austria. De


DESCRIEREA FIRMEI

DESPRE NOI:
Smart Media Project SRL, firma specializata in Management-ul Resurselor Umane.
PRINCIPIILE de BAZA dupa care ne ghidam in activitatea noastra:
- Calitatea;
- Seriozitatea;
- Profesionalismul;
- Experienta;
- Obiectivitatea;
- Confidentialitatea datelor;
- Responsabilitate in fata Angajatorului;
- Personalizarea si adaptabilitatea in raport cu problemele si cerintele Angajatorului.
SERVICII OFERITE:
- Recrutare, selectie si evaluare de personal;
- Consultanta sin Managementul Resurselor Umane.
ECHIPA NOASTRA:
Echipa noastra este alcatuita din cei mai buni specialisti in domeniul Resurselor Umane:
- Profesori specializati in domenii cheie ca de exemplu: inginerie; management; psihologie; sport; drept.