Job expirat
Conduce evidenta ocuparii spatiilor de cazare si a celorlalte servicii suplimentare potrivit contractelor existente, a rezervarilor de camere si a solicitarilor turistilor individuali.
Coordoneaza activitatea personalului de la receptie si holul de primire.
Verifica si controleaza documentele de gestiune hoteliera.
Asigura respectarea conditiilor contractuale si a politicii tarifare a companiei.
Analizeaza si se preocupa de realizarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru activitatea de cazare
-studii superioare
-cunostinte bune de operare PC;
-abilitati de comunicare in limba engleza si o alta limba de circulatie internationala (germana, italiana)
-experienta relevanta in hotel de minim 3 ani
Abilitati manageriale, de comunicare si relationare, aptitudini pentru relatii publice, prestanta profesionala.
Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de profesionisti si intr-o companie nationala aflata in dezvoltare.
Recompensare financiara in acord cu politica salariala a companiei
Companie de renume extinsa la nivel national in orasele Sibiu, Targu Mures, Arad, Oradea, Suceava, Constanta, Turnu Severin, Timisu de Sus-Gaiser