SECRETARA - CONTABILITATE PRIMARA

Hr Professional

20-08-2007 | EXPIRA LA 19-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza agenda zilnica de lucru a Managerului General;
- Organizeaza întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol ;
- Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
Inregistrarea documentelor externe primite prin fax, e-mail, delegatii;
- Inregistrarea documentelor interne (adeverinte, memo-uri) siü distribuirea lor catre departamentele respective;
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii (papetarie, telefonie mobila, etc..);
- Intocmirea formelor legale de vanzare-compercializare produse: facturi fiscale, operarea in regsitrul de casa zilnic, evidenta contabila, etc;
- Urmariea incasarilor datoriilor de la debitori;


CERINTE

- Absolventa de studii medii sau superioare;
- Curs de contabilitate primara absolvit (constituie un avantaj);
- Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente;
- Persoana organizata,orientata spre detalii;
- Fluenta verbala;
- Abilitati de relationare interpersonala si comunicare;
- Cunostiinte solide de operare PC; (Word,Excel,Power-Point, Internet, Email-ing...)
- Cunostinte de utilizare a unui soft de contabilitate primara;
- Tinuta business;
- Loialitate si confidentialitate.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv constand din salariu fix + bonusuri;
- bonuri de masa conform timpului efectiv lucrat;
- posibilitatea dezvoltarii profesionale intr-un mediu dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma specializata in domeniul consultante in managementul resurselor umane, ofera urmatoarele tipuri de servicii:
- recrutare si selectie de personal;
- testare si evaluare psihologica;
- dezvoltare si instruire de personal;
- servicii integrate de psihologia muncii;
- servicii integrate de psihologia trasnporturilor.