REPREZENTANT CALITATE CLIENT

TAKATA PETRI ROMANIA SRL

08-05-2008 | EXPIRA LA 07-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigurarea relatiei cu clientul in vederea asigurarii calitatii produselor;
- Elaborarea si controlul documentelor interne sau solicitate de client pentru asigurarea calitatii produselor si proceselor;
- Elaborarea control plan pentru prototipuri, pre-productie si pentru productia de serie;
- Identificarea riscurilor, analizarea lor, ridicarea problemelor la nivelurile de management corespunzatoare, initierea de actiuni corective, verificarea inchiderii punctelor deschise;
- Tratarea reclamatiilor clientului in legatura cu calitatea produselor si proceselor;
- Planificarea produselor in vederea testarii in conformitate cu cerintele legale si ale clientului.


CERINTE

- Studii superioare tehnice;
- Experienta in domeniul automotiv reprezinta avantaj;
- Cunostinte de operare PC ( Pachetul MS-Office );
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational (a doua limba de circulatie internationala reprezinta avantaj);
- Cunostinte de desen tehnic;
- Persoana cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
- Domiciliul in municipiul Arad.
- Carnet conducere cat. B


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial foarte motivant, bazat pe competenta si evolutie profesionala
Conditii de munca la standarde occidentale
Posibilitati de training si dezvoltare a carierei intr-o echipa tanara si dinamica


DESCRIEREA FIRMEI

TAKATA-PETRI conduce activitatile europene ale Corporatiei Takata din Tokyo, unul din producatorii de top de echipamente de siguranta pentru industria automotive. Takata are 10.000 de angajati in Europa si aproape 33.000 peste tot in lume. Ca partener de incredere al companiilor producatoare de autoturisme, Takata dezvolta si produce componente si produse de siguranta de inalta calitate. Portofoliul de produse este compus din volane, sisteme de airbaguri, centuri de siguranta, componente electronice si senzori, precum si componente de habitaclu si sisteme de siguranta pentru copii