REFERENT SERVICIU CLIENT, Departamentul Logistică, Fabrica de volane

TAKATA PETRI ROMANIA SRL

03-07-2012 | EXPIRA LA 02-08-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Prelucrarea comenzilor de la clienţi şi transmiterea datelor de cereri către Planificatorii de Producţie şi departamentele de producţie;
- Comunicarea cu clienţii externi (OEM) şi negocierea termenelor, cantităţilor de livrare, etc.;
- Monitorizează intern performanţa de livrare (OTD) şi urmăreşte calificativele date de către clienţi;
- Participă la lansarea proiectelor noi, implicându-se în planificare din faza de proiect;
- Planificarea şi organizarea transporturilor către clienţii directi;
- Comunicarea cu furnizorii de servicii externe (firme de transport, depozite etc.);
- Analizarea evoluţiei cererii / forecast-ului săptămânal.


CERINTE

Studii superioare (Tehnice sau Economice);
- Experienţă în domeniul logisticii sercviciu clienti – minim 2 ani;
- Experienţa în domeniul automotive prezintă avantaj;
- Cunoştinţe limba engleză la nivel avansat (limba germană prezintă avantaj);
- Cunoştinţe de operare PC ( Pachetul MS Office );
- Abilităţi de negociere şi orientare către client;
- Persoană comunicativă cu abilităţi de planificare.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant bazat pe competenta si evolutie profesionala;
- Conditii de munca la standarde internaţionale;
- Asigurare privata de sanatate;
- Tichete de masa din prima zi;
- Servicii medicale gratuite;
- Transport asigurat.


DESCRIEREA FIRMEI

Productie de volane si centuri de siguranta pentru industria auto de top din Asia, Europa si America