Ofiter Vanzari Credite de Consum

Bancpost

14-04-2007 | EXPIRA LA 28-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Vinde clientilor produse de creditare consum;
-Sprijina circuitul documentelor intre clientii credite de consum si Centrala, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
-Introduce in aplicatia IT de creditare datele solicitate despre client;
-Organizeaza finalizarea activitatii de creditare consum (daca este aprobata de centrala) din partea unitatii, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
-Pastreaza relatiile / corespondenta cu clientii pe probleme de creditare consum, in concordanta cu regulile si procedurile aplicabile;
-Studiaza oportunitati pentru creditele de consum si contacteaza clienti potentiali, angajatori, sindicate si alte companii;
-Cunoaste produsele si serviciile standard ale bancii si realizeaza vanzari incrucisate;
-Contribuie la atragerea de clienti noi si la retinerea celor actuali;
-Informeaza clientii in legatura cu produsele si serviciile bancii;
-Urmareste dezvoltarea pietei in domeniul creditelor de consum (schimbari in nevoile clientilor, produse noi ale competitiei, etc.)
-Deschide, gestioneaza si inchide toate tipurile de conturi;
-Realizeaza operatiuni valutare fara numerar;
-Realizeaza transferuri de RON fara numerar;
-Proceseaza si organizeaza executarea cerintelor clientilor legate de transferuri in valuta catre alte tari;
-Promoveaza si proceseaza cereri pentru Internet Banking si canale alternative;
-Promoveaza si proceseaza cereri de carduri bancare, si, daca i se solicita, distribuie carduri bancare clientilor;
-Promoveaza si proceseaza toate facilitatile pentru conturi curente;
-Promoveaza si proceseaza depozitele clientilor (fara a efectua operatiuni cu numerar).


CERINTE

-Studii superioare in domeniul administrarii afacerii, financiar sau alte discipline in domeniu relevante;
-Engleza – nivel mediu;
-Cunostinte bune de operare PC;
-Abilitati de vanzare;
-Orientare catre clienti;
-Orientare spre rezultate;
-Abilitatea de a lucra cu cifrele;
-Flexibilitate/ adaptabilitate;
-Initiativa;
-Bune abilitati de comunicare;
-Punctualitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost se afla in plin proces de modernizare, proces care vizeaza repozitionarea retelei de unitati pe piata, optimizarea operatiunilor, sustinute de implementarea unui sistem informatic centralizat, adoptarea unei identitati corporative care sa reflecte apartenenta la grupul Eurobank EFG, precum si sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.

Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost |Banca Anului in Romania|, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul |Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa|.

Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.

Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.