MANAGER DE PROIECT - ARAD

CASABLANCA SERVICES

23-02-2011 | EXPIRA LA 25-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:

-Este responsabil pentru implementarea cu success a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect;

-Supravegheaza desfasurarea zilnica a proiectului si gestioneaza echipa proiectului;

-Este responsabil pentru managementul zilnic al proiectului – organizational si conceptual;

-Asigura executarea la timp a activitatilor;

-Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului;

-Ghideaza lucrul angajatilor si subcontractantilor, supraveghind desfasurarea activitatilor conform planului de lucru negociat si conform normelor de Protectia Muncii in vigoare;

-Faciliteaza cooperarea dintre si intre consultantii/ expertii pe termen scurt si partenerii proiectului;

-Raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului.

-Cunoaste in amanunt continutul: Contract, BOQ;

- Tehnical Documentation;

- Situatie de lucrari: procentuala / pe cantitati;

- Aprobare beneficiar;

- Bugete proiect;

- Comanda materiale de pe santier;

- Coordonare muncitori / subcantractori (se are in vedere verificarea si aprobarea situatiilor de lucrari);

-Lucrari suplimentare (ofertare + executie);

-Intocmirea si aprobarea situatiilor de plata :

-Previzionari bugetare, intrari si iesiri;


CERINTE

- Studii superioare tehnice;

- Vechime de specialitate – minimum 2 ani;

- cunostinte de limba engleza (scris si conversatie);

- abilitati de comunicare, conducere, organizatorice, relationale;

- cunostinte bune de operare PC (Word, Excel);

- carnet de conducere catergoria B

- fara antecedente penale.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma SC CASABLANCA SERVICES SRL Timisoara este o firma acreditata MMSSF (acreditare TM 201/2002) care ofera angajatorilor servicii complete de recrutare si plasare forta de munca in tara si strainatate.
Avem o baza de date solida, permanent actualizata cu CV-urile candidatilor. Dispunem de personal specializat in testarea si evaluarea psihologica a candidatilor.

Firma noastra este permanent la dispozitia dvs cu urmatoarele servicii:
- Recrutare si selectie de personal pentru acoperirea posturilor temporare sau permanente;
- Consultanta in resurse umane;
- Audit de resurse umane;
- Analiza si evaluarea structurii motivationale si a satisfactiei angajatilor;
- Servicii de consultanta in domeniul legislatiei muncii;
- Anchete de opinie;
- Solutii complete de training in domeniul management, marketing, comunicare, vanzari, managementul carierei, cursuri acreditate si recunoscute in 15 tari din Europa (EBC*L V European Business Competence License) in domeniul managementului afacerilor, comunicarii, leadership etc.
Calitatea, experienta si profesionalismul serviciilor pe care le oferim in domeniul resurselor umane ne recomanda.