Intermediar în activitatea financiară şi comercială

S.C. FINPROM S.R.L.

16-11-2015 | EXPIRA LA 18-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- prelucrarea, respectiv analiza documentelor personale şi imobiliare necesare creditării;
- utilizarea sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;
- recunoaşterea naturii documentelor primite şi clasificarea lor cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;
- analiza documentelor primite şi deciderea asupra viitoarelor faze de procesare;
- aplicarea sistemului de management al calităţii în activitatea desfăşurată.


CERINTE

- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);
- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;
- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;
- capacitate de analiză şi sinteză;
- capacitate de adaptare;
- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);
- spirit de echipă;
- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);
- experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj);
- cunoaşterea limbilor italiană, engleză, franceză, germană şi/sau spaniolă (constituie un avantaj).


BENEFICII OFERITE

- expunerea la un mediu internaţional;
- echipă tânără şi dinamică;
- cultură organizaţională orientată spre excelenţă;
- acces la tehnologie de ultimă generaţie;
- formare profesională şi training de specialitate;
- curs gratuit de limba italiană;
- posibilităţi de promovare şi consolidare a poziţiei în cadrul companiei;
- card privat de sănătate;
- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
- salariu atractiv (bonificaţii în funcţie de performanţele obţinute).


DESCRIEREA FIRMEI

Ca membru al holding-ului Gruppo MutuiOnline Italia, FinProm are capacitatea dovedită de a servi clienţii la cel mai înalt nivel într-o cultură a credibilităţii şi încrederii, demonstrând în acelaşi timp expertiză tehnică, gândire strategică şi folosind o tehnologie de ultimă generaţie.

Facilitatea firmei FinProm din Arad constă în desfăşurarea activităţii în cadrul unui birou de 2.200 m². Momentan găzduieşte peste 400 de persoane în divizia de outsourcing. Prin această facilitate, FinProm procesează cererile de ipotecă, cele de credite de consum personal, respectiv cele ale asigurărilor auto. Totodată, prelucrează evidenţele aferente reasigurărilor de viaţă. FinProm realizează servicii de înaltă calitate privind introducerea datelor şi gestionarea documentelor, oferind o soluţie singulară pentru cererile de procesare a datelor şi operaţiunilor de back office, reducând semnificativ nevoile de personal intern, accesoriile şi costurile aferente. Angajaţii FinProm oferă servicii profesionale de back office outsourcing specializate în procesarea datelor şi gestionarea informaţiilor, bazelor de date complexe şi documentelor.