Job expirat
- stabilirea obiectivelor si targhetelor echipei de vanzare
- asumarea targhetelor si urmarirea atingerii acestora
- repartizarea targhetului consilierilor de vanzari
- coordonarea instrumentarului logistic si uman
- monitorizarea rezultatelor consilierilor de vanzari
- intocmirea de rapoarte si situatii periodice de activitate
Clientul nostru este unul dintre cei mai mari dealeri auto din Arad.
- studii superioare
- minim 4 ani experienta in management (coordonare de personal)
- rezultate confirmate in pozitie manageriala
- cunostinte medii de limba Engleza si/ sau Germana
- permis de conducere si disponibilitate la deplasari
- fermitate, responsabilitate, proactivism si spirit de initiativa
- capacitate de motivare si coordonare a echipei
- salariu motivant
- masina si telefon de serviciu
- comision/ bonus in functie de realizari
- oportunitate de lucru intr-un mediu dinamic si profesionist
- traininguri de specializare
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA.
Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI.
Va asteptam la sediile noastre din Baia Mare, Bucuresti, Cluj Napoca, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.