Job expirat
1. Organizarea si conducerea serviciului de contabilitate;
2. Gestionarea proiectelor de punere in aplicare a metodelor si procedurilor contabile;
3. Efectuarea analizelor economico-financiare;
4. Executarea unor lucrari cu caracter financiar ¿¿¿ contabil, fiscal, de organizare
administrativa si informatica;
5. Organizarea si urmarirea modului de punere in aplicare si de respectare a procedurilor de
lucru si de control;
6. Coordonarea si conducerea serviciului de control de gestiune;
7. Intocmirea si urmarirea bugetelor de venituri si cheltuieli;
Experienta anterioara pe o pozitie similara (minim 3 ani)
Abilititati de coordonare si organizare a activitatii specifice
Constinciozitate, disciplina, rezistenta la efort prelungit si stress
Cunostinte bune de limba engleza (nivel conversational)
Cunostinte avansate de lucru pe calculator
Microsoft Office (Word, Excell,Outlook, Power Point),
posibilitatea de a lucra intr-un lant hotelier international, de a beneficia de traininguri si programe de dezvoltare profesionala
Advanced ManSolutions este o companie specializata in furnizarea de solutii avansate de recrutare, selectie si evaluare de personal. Pentru mai multe detalii accesati site-ul nostru, ww.advancedman.ro.