Director Centru Mercedes Benz Oradea

ATP EXODUS

06-11-2013 | EXPIRA LA 06-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- este de a asigura atingerea cu succes a targetelor de vanzari printr-o conducere efectiva a echipei Centrului Autorizat de Vanzari Mercedes Benz Oradea, printr-o executie excelenta a tuturor planurilor de activitati, asigurand profitabilitatea investitiilor si focalizand pe imbunatatirea constanta a rezultatelor de vanzari ale companiei.
- Asigura exploatarea pietei pe segmentul de care raspunde, la un nivel optim
- Mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti si potentiali, precum si identifica noi oportunitati de afaceri
- Reprezinta cu ocazia contactelor externe, standardele si imaginea companiei
- Prezinta si promoveaza solutiile si serviciile oferite de companie
- Se implica in mod direct in procese de vanzare si realizeaza actiuni de vanzare pentru conturile de clienti cheie
- Se asigura de implementarea si respectarea standardelor de vanzare ale marcii
- Planifica si coordoneaza activitatea echipei de vanzari auto si vanzare servicii aftersales pentru atingerea obiectivelor
- Motiveaza, dezvolta, formeaza si evalueaza personalul din echipa sa, in functie de indicatorii de performanta agreati
- Elaboreaza rapoarte, analize, auditand activitatea curenta si propunand solutii de imbunatatire a productivitatii si eficientei in vanzari
- Coordoneaza activitatea de monitorizare a concurentei si propune strategii de diferentiere
- Se preocupa de realizarea indicatorilor programati, urmarirea si atingerea targetului de vanzari, etc.


CERINTE

- Abilitatea si interesul de a se dezvolta intr-o companie profesionista si dinamica
- Cunostinte temeinice despre produse si servicii in domeniul auto, caracteristici si accesorii
- Abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienti, orientare catre client, atitudine pro-activa;
- Abilitati de coordonare, planificare, organizare, comunicare si negociere
- Abilitati de rol pentru relationare cu toate nivelurile ierarhice ale organizatiei
- Competente de utilizare a programelor MS Office de nivel avansat
- Capacitatea de actiona ca factor de coeziune in cadrul echipei si de a contribui la consolidarea culturii organizationale orientate catre performanta
Studii superioare finalizate
- Experienta relevanta pe o pozitie manageriala in domeniul vanzarilor, cu experienta in conceperea unui plan de vanzari, administrare de bugete si urmarirea unor obiective de vanzari masurabile (minim 3 ani)
- Experienta in vanzare directa cel putin 5 ani;
- Cunostinte avansate de limba engleza si/sau limba germana.
- Permis de conducere categoria B;


DESCRIEREA FIRMEI

ATP Exodus este o idee frumoasa devenita business de succes pe piata auto din Romania. Am inceput cu import si distributie de piese pentru camioane si ne-am dezvoltat continuu. Azi, oferim o gama complexa de produse si servicii pentru autovehicule prin Centrele Autorizate de Vanzari si Service pentru marci de renume: Mercedes-Benz, Mazda, Opel si MAN, si nu in cele din urma, importul si distributia de piese camioane pentru Romania, Serbia, Bulgaria, Ungaria.

Suntem o organizatie orientata catre dezvoltare personala si profesionala, in care oamenii isi sporesc capacitatea de a obtine rezultatele pe care le doresc cu adevarat, in care sunt create noi tipare de gandire, in care aspiratiile colective nu sunt ingradite si in care angajatii practica in continuu munca in echipa, beneficiind astfel de avantajele sinergiei.
Ne raportam la valori morale si standarde de lucru performante si fiecare actiune se concretizeaza intr-un plus de profesionalism si rezultate eficiente in serviciile oferite clientului.
Valoarea companiei consta in indeplinirea cu seriozitate a responsabilitatilor, atingerea obiectivelor, obtinerea increderii clientilor si, de ce nu, a societatii in ansamblu.

Alatura-te noua si vei fi parte dintr-o echipa "de Incredere"!

www.atp-exodus.com