Consultant Vanzari

FLANCO INTERNATIONAL

10-09-2011 | EXPIRA LA 10-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promoveaza si comercializeaza produse din domeniul electronice/electrocasnice si IT&C;
- Furnizeaza consultanta si suport tehnic clientilor;
- Participa intens si activ la realizarea obiectivelor calitative dar si cantitative ale echipei magazinului si la atingerea targetului de vanzari.


CERINTE

In vederea completarii si optimizarii echipei de specialisti in vanzari electronice/electrocasnice/ IT&C, angajam candidati pasionati de tehnologie si motivati sa isi asume responsabilitatile postului de Consultant Vanzari.

Candidatii ideali sunt descrisi de urmatorul profil:

- Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor de produse IT & C/electronice & electrocasnice;
- Prezenta agreabila, excelente abilitati de comunicare si prezentare;
- Capacitate de lucru in echipa.


BENEFICII OFERITE

- Bonus lunar corelat cu performanta;
Programe de training anuale in medie de 1500 RON/angajat;
- Dezvoltare alaturi de cea mai dinamica echipa de vanzari.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie care activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comercializarea de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind unul dintre cei mai importanți jucători de pe această piaţă. În acest moment, avem un lanț de 70 de magazine, în cele mai importante regiuni comerciale ale țării, 8 dintre acestea fiind în București.

Povestea noastră este o poveste de succes pentru că, de-a lungul activității, am reușit să lansăm numeroase tendințe în piață și să ne menținem ca un brand care generează încredere consumatorilor. Magazinele noastre oferă o experiență de shopping unică, datorată varietății de produse disponibile la raft, dar şi serviciilor pre- și post-vânzare. Oferim clienților noștri servicii de înaltă calitate, punând la dispoziția acestora asistență specializată de vânzări, cele mai avantajoase soluții de creditare, carduri de fidelitate, precum și serviciii de tipul livrare gratuită la domiciliu, returul produsului în 31 de zile, servicii de instalare, mentenanță și service.

Astfel, ne focusăm pe un retail bazat pe un pachet complex de soluţii, care adaugă valoare experienţei de cumpărare, politica noastră de dezvoltare fiind în concordanţă cu cele mai noi trenduri la nivel internaţional, în domeniul retailului.

În 2010, în codițiile economice dificile, am pus în practică un plan complex de eficientizare a activității prin reorganizarea operațională și creșterea serviciilor către clienți, care a dus la recuperarea cotei de piață din ianuarie 2009. Am reușit să scădem cu 63% costurile, am renegociat contractele de servicii și am optimizat rețeaua de magazine, în timp ce am continuat să ne concentrăm pe a vă oferi cele mai bune prețuri precum și servicii de cea mai înaltă calitate.
Cu sediul central în București, compania noastră are aproximativ 500 de angajați în întreaga țară.