Personal Suport Tehnic (sysadmin)

S.C. GHESI S.R.L.

08-01-2007 | EXPIRA LA 14-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- limbaj decent si politicos
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.
- 2 locuri disponibile


CERINTE

- limba engleza ¿ nivel mediu/avansat (minimul este sa puteti tine o conversatie in engleza prin chat)
- limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office / Windows Xp Pro / Internet Skills / Linux cat de cat ceva, php,html,cgi,mysql - mediu
- cunostinte cPanel
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- la 6 luni se mareste salariul cu 15%


DESCRIEREA FIRMEI

WebHosting