ECONOMIST - Contabilitate financiara si de gestiune - Teius jud ALBA

ABC Human Capital

21-01-2013 | EXPIRA LA 20-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza operaţiuni de contabilitate financiara şi de gestiune specifică domeniului de activitate (productie)
In acest sens raspunde de:
- informatiile economice si financiare ale punctului de lucru, pe care le comunica in cadrul raportarilor contabile lunare;
- aplicarea normelor si procedurilor contabile si de gestiune definite de Serviciul Contabilitate de la sediul central;
- analiza costurilor de productie (administrative, de distributie, logistice, etc) si a elementelor bilantiere apartinind entitatii sale;
- efectueaza evidenta primara a stocurilor, a cheltuielilor, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documentele justificative, a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conf. cu legislatia in vigoare;
- efecuarea inventarierii patrimoniului, cel putin o data pe an, in orice situatii prevazute de lege, sau la cererea directorului societatii;
- participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului, urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
- Verifica pontaje punct de lucru
- Gestioneaza si transmite la sediul central documentele de personal (pontaje, cereri diverse, incetari/prelungiri de contracte de munca etc)


CERINTE

- Minimum 3 ani experienţă in cadrul unui departament economic, societate cu profil industrial;
- Absolvent studii superioare economice;
- Cunoştinţe foarte bune de contabilitate si legislaţie financiar-contabila;
- Cunoştinţe de operare program de contabilitate (de preferinta Navision);
- Cunoştinţe de MS OFFICE (Excel, Word);
- persoana analitica, atenta la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv corespunzator cunostintelor si experientei
- tichete de masa
- decontare contravaloare combustibil (daca se face naveta)

Va rog sa trimiteti CV-urile pe adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!