Job expirat
Principalele responsabilitati sunt:
- conducerea, coordonarea si gestionarea intregii activitati a companiei de asigurari;
- implementarea si dezvoltarea de strategii care sa asigure atingerea obiectivelor stabilite
Clientul nostru este o companie de asigurari cu filiale in mai multe judete din tara.
Cerinte:
- experienta relevanta in management;
- experienta intr-o companie de asigurari;
- studii superioare in domeniul financiar, juridic sau tehnic;
- bune cunostinte de limba engleza/ germana/ franceza;
- bune abilitati operare PC;
- carnet de conducere categoria B;
- excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere.
- pachet salarial foarte atractiv;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad, Brasov, Baia Mare, Oradea, Pitesti si Constanta.