Contabil sef

SATROTEC SRL

15-09-2016 | EXPIRA LA 15-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Înregistreaza zilnic toate tranzactiile financiare si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile;
- Elaboreaza si implementeaza sistemul de evidenta contabila a firmei;
- Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative ale tuturor operatiunilor patrimoniale;
- Verifica corectitudinea inregistrarilor contabile;
- Elaboreaza bilantul contabil al firmei la sfarsitul fiecarui an financiar;
- Realizeaza contul de rezultate si al balantei;
- Realizeaza rapoarte zilnice, saptamanale şi lunare despre situatia contului bancar sii situatia fluxului de numerar;
- Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale
anuale;
- Arhivarea in bune conditii a documentelor financiar- contabile;
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor din departamentul pe care il coordoneaza;
- Urmarirea bugetelor de investitii;
- Realizeaza situatii financiare;
- Intocmeste situatiile financiare anuale, precum si alte documente solicitate de catre directorul economic;
- Raportarea situatiilor cerute de directorul economic si conducerea societatii;
- Intregistreaza deconturile de cheltuieli lei/Valuta;
- Elaboreaza si propune spre aprobare noi regulamente si proceduri specifice Departamentului Financiar-Contabil.


CERINTE

- cunostinte de utilizare ale unuia dintre programele specializate
- experienta evidenta contabila minim 5 an.
- bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
- studii superioare financiar- contabile
- cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
- abilitati de organizare si planificare
- meticulozitate si acuratete
- spirit analitic, lucrul in echipa
- seriozitate


DESCRIEREA FIRMEI

productie