CASIER

Bancpost SA

24-05-2007 | EXPIRA LA 23-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Executarea tranzactiilor zilnice in RON si monede internationale;
-Oferirea informatiilor clientilor despre tranzactiile din conturile acestora;
-Promovarea serviciilor si produselor bancii;
-Deschiderea aplicatiei FlexCube;
-Inregistrarea numerarului primit de la casierie in sistem si trimiterea tranzactiei catre casierul sef tezaur spre autorizare in system;
-Efectuarea tuturor operatiunilor prevazute prin “Procedurile de deschidere de conturi curente pentru Clienti Persone Fizice” si prin “Procedura de deschidere si lichidare cont de depozit la termen”;
-Efectuarea tranzactiilor cu si fara numerar, cu respectarea prevederilor Programului de cunoastere a clientilor privind monitorizarea tranzactiilor:
a)Plati / incasari din / in conturile clientilor;
b)Operatiuni casa de schimb;
c)Incasari facturi;
d)Tranzactii Western Union (daca este agent autorizat);
e)Constituire / lichidare conturi de depozite;
f)Lichidare conturi curente;
g)Alte operatiuni sau tranzactii impuse prin procedurile aprobate de Centrala Bancii.
-Trimiterea tranzactiilor spre autorizare catre coordonatorul front office/conducatorul unitatii;
-Incasarea si inregistrarea corecta a dobanzilor, comisioanelor, spezelor bancare, potrivit circularelor in vigoare;
-Monitorizarea oricaror tranzactii neobisnuite sau suspecte efectuate de clienti in afara profilului lor de activitate cunoscut, solicitand clientilor, dupa caz, sursa de origine a fonduriloor, identitatea beneficiarului real si sa clarifice natura economica a operatiunilor ordonate(sesizarea conducerii in legatura cu eventualele suspiciuni, initiind Raportul de Tranzactie Suspecta);
-Eliberarea, dupa verificarea cu documentele anexate, extrasului de cont si solicitarea semnaturii clientului in ;
-Urmarirea evidentei popririlor asupra conturilor clientilor, conform notelor primate de la juridic, iar dupa decontare le remite in back office pentru inchiderea popririlor;
-Sustinerea campaniilor de marketing;
-Gestionarea activitatii de vanzare credite de consum catre clientii de retail existenti la nivelul unitatii cat si a celor proveniti prin alte canale externe de distributie in stransa colaborare cu ofiterul credite de consum;
-Primirea si verificarea documentele clientilor necesare pentru intocmirea dosarului de credit ;
-Respectarea prevederilor din:
a)Regulamentul de organizare si functionare al unitatii;
b)Regulamente, reguli, politici si proceduri interne;
c)Cunoasterea cerintelor clientilor;
d)Politica privind prevenirea si combaterea spalarii banilor;
e)Codul de coduita;
f)Normele de protectia muncii si de prevenire si stingere a incendiilor;
g)Reguli privind gestionarea, buna intretinere si functionare a instalatiilor si echipamentelor.


CERINTE

-Studii Superioare (de preferinta in domeniul economic);
-Experienta in vanzari sau in servicii clienti;
-Cunostinte de limba engleza si cunostinte de utilizare PC;
-Abilitati de comunicare, vanzare, negociere;
-Abilitati de lucru cu cifrele;
-Orientare spre deservirea clientilor si orientare catre rezultate;
-Flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost este astazi una dintre cele mai importante banci din Romania. Avem o echipa puternica de specialisti, dispunem de o retea teritoriala extinsa si oferim o gama larga de produse si servicii special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România.

Ne place si adesea reusim sa fim cu un pas inaintea celorlalti, sa aducem pe piata produse noi si competitive, intotdeauna orientate spre Client. Deoarece Clientul este cea mai importanta persoana din banca. Dorim ca toti clientii nostri sa fie tratati într-o maniera personalizata de catre profesionisti de valoare care sa ofere servicii excelente, produse de înalta calitate si promptitudine în acordarea de consultanta. Ne respectam partenerii de afaceri, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate “win-win” de lunga durata.

Ca urmare a intensei restructurari din ultimii doi ani, care a reproiectat activitatile sale de baza, Bancpost este astazi pregatita sa fie banca de prima optiune pentru clientii din Romania. Facem aceasta promisiune clientilor nostri: alegerea Dumneavoastra de a colabora cu Bancpost va fi rasplatita printr-o experienta placuta si profitabila.