Assistant Manager

Dima Consulting Group

18-12-2009 | EXPIRA LA 24-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

relatii cu partenerii externi si interni companiei - preluarea solicitarilor telefonice, email sau fax si distribuirea catre departamentele vizate,
- informarea colaboratorilor interni /externi cu privire la cele solicitate de acestia,
- completarea unor documente de contabilitate primara,
- alte activitati de organizare, aspecte administrative s.a.


CERINTE

- experienta pe o pozitie similara min 6 luni - relatii cu clientii,
- studii superioare constituie avantaj,
- cunostinte foarte bune de operare PC - pachetul Office nivel superior,
- cunostinte contabilitate primara,
- foarte bune abilitati de comunicare,
- cautam o persoana proactiva, entuziasta, motivata.


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promtitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.