ACHIZITOR - SIBIU

TRENKWALDER-SOBIS S.R.L.

07-01-2007 | EXPIRA LA 13-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este un concern german, unul dintre cei mai mari producatori de cablaje auto la nivel mondial, furnizor pentru importanti producatori de automobile din toata Europa.
Principalele responsabilitati ale postului sunt:
- administrarea activitatilor de achizitii din cadrul departamentului;
- obtinerea de oferte comerciale si tehnice si analiza acestora;
- evaluarea pietei de furnizori;
- aplicarea strategiilor si proceselor de achizitionare din cadrul companiei;
- intocmirea rapoartelor de achizitii.


CERINTE

- studii superioare economice sau tehnice;
- experienta relevanta pe un post similar;
- cunostinte de limba engleza nivel mediu (cunostintele de limba germana reprezinta avantaj);
- cunostinte operare PC nivel avansat (pachetul MS Office);
- abilitati de negociere, organizare si comunicare.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial foarte atractiv;
- oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti intr-o companie germana cu traditie.


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA UNEI ORGANIZATII. Va asteptam la filialele noastre din Sibiu, Bucuresti si Timisoara!