Sef departament pentru departamentul de housekeeping

Cezion Investment

05-06-2014 | EXPIRA LA 05-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Supervizeaza activitatea departamentului de housekeeping, pentru a se asigura ca ordinea, curatenia si aspectul hotelului se ridica la standardele impuse;
- Imparte responsabilitati si inspecteaza munca personalului din subordine;
- Investigheaza eventualele plangeri venite din partea clientilor, cu privire la serviciile de curatenie ale hotelului si ia masuri in consecinta;
- Colaboreaza cu departamentul de achizitii, pentru a recomanda produsele si echipamentele de curatenie necesare hotelului;
- Asigura stocul necesar de produse de curatenie;
- Colaboreaza cu Receptia hotelului, pentru a fi la curent cu camerele ce trebuiesc curatate imediat si cu check-in-urile sau check-out-urile.
- Examineaza cladirea si face recomandari de reparatii, inlocuiri de mobilier etc.
- Anticipeaza nevoia de personal;
- Realizeaza procesele de selectie si recrutare pentru personalul in subordine.
- Supervizeaza activitatile departamentului tehnic


CERINTE

Cerinte:
- Experienta intr-un post administrativ similar, din industria ospitalitatii;
- Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;
- Abilitati operare PC (Microsoft Office Pack);
- Abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor;
- Flexibilitate, atitudine proactiva, pozitiva, amabilitate;
- Tinuta profesionala, prezenta agreabila.