71

locuri de munca.

Pagina 1 din 3
Manager dezvoltare parteneriate
  • - Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
  • - Experienta intr
  • - o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
  • - Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
  • - Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
  • - Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
  • - Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
  • - Proactivitate;
  • - Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
  • - Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
  • - Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
  • - Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
  • - Rezistenta la stres si la munca sustinuta;

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

29-04-2016 Brasov
Manager dezvoltare parteneriate
  • - Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
  • - Experienta intr
  • - o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
  • - Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
  • - Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
  • - Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
  • - Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
  • - Proactivitate;
  • - Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
  • - Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
  • - Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
  • - Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
  • - Rezistenta la stres si la munca sustinuta;

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

29-04-2016 Brasov
Secretara agentie de recrutare
  • - Cerinte principale:
  • - Studii superioare atestate prin diploma de absolvire
  • - Cunostinte avansate PC: suita MS Office, Internet, Email, etc...
  • - Experienta anterioara in utilizarea echipamentelor specifice activitatii de secretariat (fax, copiator, scanner etc.)
  • - Experienta profesionala indelungata (peste 10 ani) intr
  • - o activitate similara sau relevanta poate constitui un avantaj;
  • - Stapanirea la nivel mediu / avansat a limbii engleze;
  • - Alte cerinte:
  • - Calitati de comunicare in relatia cu personalul si clientii societatii;
  • - Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;
  • - Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
  • - Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;
  • - Atentie la detalii;

1 post disponibil (37 aplicanti)

29-04-2016 Brasov
Agent asigurari
  • - Se cauta persoane cu abilitati in vanzari, cu experienta, persoane cu foarte mare incredere in sine, rezistente la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.
  • - Persoane care doresc sa faca cariera in domeniul ASIGURARILOR

5 posturi disponibile (3 aplicanti)

29-04-2016 Brasov
Trainer/Formator
  • - studii superioare, preferabil in domeniul in care se vor sustine sesiunile de training;
  • - cunostinte de operare PC
  • - limba engleza avansat
  • - abilitati de comunicare interpersonala
  • - abilitati de prezentare
  • - atitudine pozitiva
  • - spirit organzatoric
  • - permis auto categoria B (optional)

1 post disponibil (15 aplicanti)

29-04-2016 Brasov
Psiholog / terapeut
  • - masterand psihologie/psihopedagogie speciala/asistenta sociala
  • - persoană deschisă, dinamică, agreabilă, creativă
  • - răbdare, pasiune pentru lucrul cu copiii
  • - disponibilitate pentru studiu şi perfecţionare continuă
  • - capacitate de a comunica și interrelaționa eficient cu familia și copiii
  • - abilitate de lucru în echipă
  • - capacitate de adaptare la situații neprevazute
  • - stabilitate emotională Constituie avantaj:
  • - studii superioare de specialitate finalizate
  • - experienta de lucru cu copiii cu autism sau întarziere în dezvoltare/voluntariat în activitati similare
  • - deținător de atestat de psiholog cu drept de liberă practică în psihoterapie
  • - cabinet individual de psihologie înregistrat la Colegiul Psihologilor din România

1 post disponibil (12 aplicanti)

28-04-2016 Cluj Napoca
Angajam Contabil
  • - CERINTE
  • - Studii superioare/ specializare de preferinta in domeniul financiar
  • - contabil;
  • - Experienta in domeniul contabil minim 2 ani;
  • - Simtul raspunderii, seriozitate, maturitate, integritate;
  • - Stil de lucru organizat, eficient, orientarea spre performanta;
  • - Disponibilitate pentru efort sustinut;
  • - CURSURI DE PREGATIRE: cursuri de Finante
  • - Contabilitate finalizate cu atestat EXPERIENTA: IN SPECIALITATE: min. 3 ani PE POST: 1 an CUNOSTINTE NECESARE: Contabilitate romaneasca Utilizare programe de contabilitate Operare MS Office (Excel, Word ) APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: de calcul de comunicare de planificare si organizare a activitatilor specifice CERINTE PENTRU EXERCITARE: inteligenta atentie concentrata initiativa placere pentru lucrul cu cifre putere de concentrare rezistenta la stres CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: rigoare, exactitate, conformism, corectitudine, spirit practic, amabilitate, perseverenta.

1 post disponibil (16 aplicanti)

27-04-2016 BUCURESTI
Recruiter, HR Specialist
  • - Cu experienta in recrutare
  • - in gestionarea intregului proces de recrutare si selectie; Dar si fara experienta in reccrutare dar cu abilitati
    - Ai cunostinte de MS Office si utilizare internet – cel putin nivel mediu;
    - Esti cunoscator de limba engleza – nivel avansat;
    - Cunosti metodologia de recrutare si tehnici de interviu;
    - Detii abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii;
    - Ai capacitatea de a gestiona situatiile stresante;
    - Esti persoana activa, creativa, responsabila si constiincioasa Aplica cu incredere!

2 posturi disponibile (49 aplicanti)

27-04-2016 Constanta Alte orase
Asistent manager
  • - Experienta in resurse umane si recrutare;
  • - Abilitati de marketing telefonic;
  • - Cunostinte de limba franceza nivel avansat;
  • - Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei;
  • - Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel
  • - ului,
  • - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala,
  • - Abilitate de lucru independent si in echipa;
  • - Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati.

3 posturi disponibile (24 aplicanti)

26-04-2016 BUCURESTI
Supervizor zonal de vanzari
  • - experienta in vanzari si marketing, dar in instruirea si integrarea agentilor de vanzari, de min 2 ani;
  • - disponibilitate de deplasare pe mai multe judete ale tarii, cu cazare in orasele in care va face delegatii;
  • - bune abilitati de comunicare, relationare, organizare;
  • - capacitate de a lucra eficient si eficace cu toate tipurile de personalitate;
  • - orientare catre dezvoltarea business
  • - ului, initiative, implicare, focusare pe rezultat;
  • - recomandari bune din partea fostilor angajatori;

1 post disponibil (15 aplicanti)

23-04-2016 Cluj Napoca Alte orase

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Specialist salarizare
  • - studii superioare in domeniul economic;
  • - engleza nivel mediu;
  • - experienta in post similar constituie avantaj;
  • - persoana meticuloasa, responsabila;

1 post disponibil (0 aplicanti)

29-04-2016 BUCURESTI
HR Mobility / Immigration Specialist
  • - Desired Skills and Experience:
    - 2
  • - 4 years of experience in HR Immigration and HR Mobility domain
    - Previous exposure in multinational companies
    - Advanced use of English
    - Good communication skills & people connect
    - Capacity to manage independently projects
    - Detail oriented & process oriented
    - Very organized and upfront planning

1 post disponibil (4 aplicanti)

28-04-2016 BUCURESTI
Inspector SSM
  • - Studii superioare (avantaj)
  • - Experienta in domeniul SSM si SU
  • - Curs de inspector SSM acreditat
  • - Bun cunoscator al legislatiei din domeniu
  • - Abilitate de a lua decizii
  • - Spirit analitic, atentie la detalii
  • - Cunostinte operare PC

1 post disponibil (5 aplicanti)

28-04-2016 Ploiesti
Paid part-time Internship with Accenture Romania Recruiti...
  • - Here is the ideal candidate profile:
  • - Students in Humanistic or Economical university
  • - Excellent communication and interpersonal skills to work with teams of diverse backgrounds
  • - Ability to organize, plan and adjust to rapidly changing work responsibilities and manage multiple tasks independently to achieve desired business results
  • - True passion for recruitment
  • - Computer skills in Microsoft Office (PowerPoint, Excel Word, Outlook)
  • - Proficiency in English

1 post disponibil (0 aplicanti)

28-04-2016 Timisoara
HR PROJECT MANAGER - locatie: Cluj-Napoca
  • - Studii superioare in domeniul Resurselor Umane, preferabil Psihologie;
    - Experienta generala de minim 1 an in domeniul Resurselor Umane, experienta in coordonarea echipelor constituie un avantaj;
    - Cunostinte avansate MS Office sau alte aplicatii smilare;
    - Limba engleza la nivel avansat atat scris, cat si conversational.

1 post disponibil (0 aplicanti)

28-04-2016 Cluj Napoca
Asistent manager
  • - PERSOANA DINAMICA, COMUNICATIVA
  • - STUDII MEDII (SUPERIOARE)
  • - CUNOSTINTE OPERARE CALCULATOR
  • - EXPERIENTA IN ACTIVITATI DE RESURSE UMANE CONSTITUIE AVANTAJ
  • - EXPERIENTA IN ACTIVIATI DE SECRETARIAT
  • - SPIRIT ORGANIZATORIC

1 post disponibil (18 aplicanti)

28-04-2016 Constanta
Functionar Administrativ -Suport HR Sebes
  • - ADECCO RESURSE UMANE recruteaza pentru clientul sau, companie multinationala de renume din industria automotive din Sebes, FUNCTIONAR ADMINISTRATIV. Ce cautam?
  • - O persoana absolventa de studii superioare,
  • - O persoana cu bune competente de comunicare,
  • - O persoana cu bune competente organizatorice.

1 post disponibil (1 aplicant )

27-04-2016 Sebes
Senior Recruiter
  • - University degree (relevant studies)
    - 2+ years of recruitment experience focused on specialist positions and exposure to a multicultural environment
    - Ability of selecting the best candidates from what can sometimes be a limited talent pool
    - Experience of competency/behavior based interviewing techniques
    - Excellent interpersonal and influencing skills
    - Innovative approach to problem solving
    - Enthusiastic behavior and proactive attitude
    - Results driven
    - Fluency in English (another language represents a plus)

1 post disponibil (2 aplicanti)

26-04-2016 BUCURESTI
Internship HR
  • - Unlock your HR potential! Sign in for the coolest Internship in HR in Timisoara! Just a piece of advice: This role is for HR addicts only! If you want to talk the walk of HR pros, this is the only right step forward you can take! You need strong will, the good side of stubbornness in following your goals and loads of can do attitude!

1 post disponibil (6 aplicanti)

26-04-2016 Timisoara
Team Lead with English for HR project (night shifts)
  • - University graduate
  • - Fluency in English
  • - Minimum 3 years of experience in the HR processes (payroll, benefits, compensation, time & attendance, employee data management or workforce planning)
  • - Minimum 1 years of management experience leading teams reporting directly to you
  • - Coaching/mentoring skills
  • - Strong customer service skills
  • - Strong organization skills, attention to detail and follow through to resolve any outstanding issues
  • - Strong time management skills
  • - Advanced written and verbal communication skills; manages internal and external/client communications with individuals at all levels.
  • - Ability to motivate and develop people with a variety of development goals with minimal assistance from direct manager

1 post disponibil (4 aplicanti)

25-04-2016 BUCURESTI

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
IT Recruiter (m/f)
  • - What makes working at Bosch so special?
    - In the R&D center in Cluj Napoca we are working with a super
  • - motivated and experienced team of young professionals and we offer career growth potential.
    - Our competitive compensation package includes awesome perks such as gym membership, free German lessons and company
  • - sponsored events like team
  • - buildings, sporting events, leisure activities and parties. (Did we mention we have office games? :) )
    - Also, we enjoy a Friendly and relaxed work culture in the heart of Cluj Napoca and 25 days of vacations time; plus flexible office time Let's make a difference
    - We will grow together our Research and Development team in Cluj Napoca
    - You will handle end
  • - to
  • - end recruitment projects
    - You will be in charge of sourcing the most suitable candidates out there
    - You will be the image the candidates put on our team
  • - from the first contact until closing the position, you are their contact person and company representative
    - You will advise our hiring managers for talent acquisition
    - You will be handling the offers and will be consulting the candidates through considering the offer The skills you need
    - Experience in Recruitment, preferably within technical/IT industry
    - Networking skills are a must; extensive knowledge of the IT market in Cluj/Romania is valuable
    - You must be able to communicate effectively in English Expect total freedom; there are no micro
  • - managers
    - We expect you to hit the ground running and deliver results in a timely manner
    - A good cultural fit is important as well: we work hard and play hard, too

1 post disponibil (2 aplicanti)

25-04-2016 Cluj Napoca
HR Payroll with Polish/ German
  • - Excellent job opportunity! Do you want a HR career? We challenge you to take the next step!!! For one of our clients, a global outsourcing company we are hiring Human Resourcing admin with Dutch/ German/ Polish. What are we looking for?
  • - Graduate in any discipline ;
  • - Minimum 6 months of work experience in HR field ;
  • - Fluent communication skills in English & German/Polish is a must ;
  • - Good communication and aptitude for learning;
  • - Ability to prioritize and multitask ;
  • - Analytical ability .

1 post disponibil (0 aplicanti)

22-04-2016 BUCURESTI
HR Representative with German (part time 12:00 - 18:00 or...
  • - Are you fluent in German and you would like to start a career in one of the largest organizations in the world? We are looking for:
  • - Student or young graduate
  • - Very good knowledge of German and English
  • - Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • - Customer service skills
  • - Communication & interpersonal skills
  • - Team player

1 post disponibil (0 aplicanti)

22-04-2016 BUCURESTI
Stagiu de practica - Resurse Umane
  • - Adecco Permanent Placement ofera oportunitatea unui stagiu de practica in cadrul companiei sale.
  • - student sau masterand ( Psihologie,Sociologie,Comunicare si Relatii Publice,Economie)
  • - seriozitate
  • - abilitati de comunicare
  • - pasiune si interes pentru aria resurselor umane

1 post disponibil (3 aplicanti)

21-04-2016 Brasov
HR Admin Specialist
  • - The Opportunity PricewaterhouseCoopers is currently looking for a an Admin Specialist to join our HR team based in Bucharest. We are looking for a motivated, team
  • - working, detail
  • - oriented and responsible person with very good payroll knowledge. Knowledge, Skills and Experience
    - 3+ year previous HR admin expertise;
    - Strong knowledge of Romanian labour legislation;
    - Strong knowledge of fiscal treatment of all aspects related to salaries;
    - Good English language communication capability;
    - Good computer skills (Word, Excel, Payroll software);
    - Ability to work independently;
    - Flexibility;
    - Attention to details and ability to manage multiple priorities in a fast
  • - paced environment.

1 post disponibil (10 aplicanti)

21-04-2016 BUCURESTI

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: