59

locuri de munca.

Pagina 1 din 3
Contabil primar (Timisoara)
  • - Cerinte:
  • - Studii superioare in domeniul economic;
  • - Experienta relevanta in contabilitate primara cel putin 1 an;
  • - Cunostinte de operare in Excel;
  • - Limba engleza – cel putin nivel mediu;
  • - Limba italiana
  • - reprezinta avantaj;
  • - Experienta in folosirea software SAGA;
  • - Permis de conducere B si autoturism propriu
  • - obligatoriu;
  • - Serios, responsabil
  • - Proactiv
  • - Atent la detalii

2 posturi disponibile (6 aplicanti)

04-09-2015 Timisoara
Selectam Consultant Resurse Umane
  • - Persoana interesata trebuie sa cunoasca limba italiana la un nivel mediu
  • - Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitori, seriosi, prietenosi, in forma fizica si mentala buna si care nu au niciun fel de probleme de sanatate

1 post disponibil (7 aplicanti)

04-09-2015
Recrutam consultant resurse umane
  • - Documente necesare pentru inscriere:
  • - CV limba italiana + poza cu zambet
  • - 1 Fotografie tip pasaport
  • - 1 Fotografie “Full Body”, marime 9/13, la tinuta office
  • - Copie pasaport / Copie C.I
  • - Certificatul de nastere in original, tradus si legalizat in italiana
  • - Copie ultima diploma de studii
  • - Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale”.
  • - Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic”
  • - Copie carnet de munca (daca a avut intocmit);
  • - Copie acte de calificare (daca aveti);
  • - Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu aveti interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii;
  • - 2 recomandari in original, in limba italiana, de la angajatori anteriori. Alte cerinte:
  • - Persoana interesata trebuie sa cunoasca limba italiana la un nivel mediu
  • - Se accepta persoane cu atitudine buna, muncitori, seriosi, prietenosi, in forma fizica si mentala buna si care nu au niciun fel de probleme de sanatate

1 post disponibil (2 aplicanti)

Confidential 04-09-2015
Asistent administrativ RH cu limba franceza
  • - CANDIDATUL IDEAL: Esti o persoana atenta la detalii, responsabila, bine organizata, comunicativa si dinamica ? Vrei sa lucrezi intr
  • - un mediu tanar si performant ? Alatura
  • - te echipei noastre ! Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
  • - Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat ( B2
  • - C1 ) ;
  • - Cunostinte foarte bune de utilizare a programului Excel ;
  • - Experienta profesionala de cel putin un an, experienta in domeniul administrativ reprezinta un avantaj ;
  • - Excelente capacitati de organizare.

1 post disponibil (0 aplicanti)

04-09-2015 Iasi
Talent Acquisition Specialist - Constanta
  • - Cautam o persoana dinamica si motivata de sfera resurselor umane pentru a se alatura Departamentului nostru de Recrutare din Constanta in misiunea de a deveni un Talent Acquisition Specialist de TOP! Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
    - Pasiune pentru oameni si pentru descoperirea de talente;
    - Excelente abilitati de comunicare intr
  • - una din limbile: franceza/germana/rusa/spaniola/italiana;
    - Bune abilitati de comunicare, prezentare si de convingere prin telefon;
    - Rabdare, curiozitate si proactivitate.

1 post disponibil (20 aplicanti)

04-09-2015 Constanta
Talent Acquisition Specialist
  • - Cautam o persoana dinamica si motivata de sfera resurselor umane pentru a se alatura Departamentului nostru de Recrutare din Brasov in misiunea de a deveni un Talent Acquisition Specialist de TOP! Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
    - Pasiune pentru oameni si pentru descoperirea de talente;
    - Excelente abilitati de comunicare intr
  • - una din limbile: franceza/germana/rusa/spaniola/italiana;
    - Bune abilitati de comunicare, prezentare si de convingere prin telefon;
    - Rabdare, curiozitate si proactivitate.

1 post disponibil (26 aplicanti)

04-09-2015 Brasov
Referent resurse umane cu limba franceza avansat
  • - Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului Sourcing la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
  • - Cunostinte de limba franceza la un nivel avansat – minim nivel C1;
  • - Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;
  • - Disponibilitate de a pleca in perioade de formare in strainatate;
  • - Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office, a site
  • - urilor specializate de recrutare si a retelelor de socializare in scopuri profesionale;
  • - Spirit de echipa, seriozitate si receptivitate ;
  • - Experienta in recrutarea si selectia resurselor umane este considerata un avantaj.

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

04-09-2015 Iasi
Recrutor / consultant resurse umane
  • - Persoane cu foarte mare incredere in sine, cu rezistenta la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.

2 posturi disponibile (77 aplicanti)

04-09-2015 Brasov
Angajez Psiholog cu experieta
  • - Obligatoriu Atestat in psihologia muncii si organizationale
  • - Nu se accepta persoane fara experienta
  • - Persoane cu foarte mare incredere in sine, cu rezistenta la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.

1 post disponibil (6 aplicanti)

04-09-2015 Brasov
HR-Spezialist/Personalberater für den rumänischen Markt...
  • - Sprachkenntnisse:
  • - Deutsch
  • - experte PC
  • - Kenntnisse:
  • - Microsoft Outlook
  • - experte
  • - Microsoft PowerPoint
  • - experte
  • - Microsoft Excel
  • - experte
  • - Microsoft Word – experte Arbeitserfahrungen:
  • - im Bereich Rekrutierung, Personalwesen und Administration min. 1 Jahr Persönliche Voraussetzungen und Fähigkeiten:
  • - organisatorische Fähigkeiten
  • - Selbstständigkeit
  • - Verantwortlichkeit
  • - Zuverlässigkeit
  • - Proaktität
  • - Kreativität
  • - Erfahrung im online Marketing vom Vorteil (soziale Netzwerke)
  • - Erfahrung in der Rekrutierung und Administration sind Voraussetzung (Veröffentlichung von Anzeigen, Registrierung und Kommunikation mit Kandidaten)
  • - Kenntnisse der deutschen und bulgarischen Sprache sind Voraussetzung

1 post disponibil (7 aplicanti)

04-09-2015 Arad Alte orase

59 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Junior HR Operations Support Specialist
  • - Experience:
    - University graduate with a minimum of 1
  • - 2 years of relevant experience.
    - Service orientation and excellent communication skills
    - Experience in Customer Service, Sales or Call center would be an advantage
    - Proficient knowledge of English, experienced user of MS Office (advanced in MS Excel and Power Point) Personal competencies:
    - high achiever with drive, enthusiasm and resilience.
    - strong team player, well organized and collaborative
    - Strong Initiative
    - Striving for excellence

1 post disponibil (45 aplicanti)

03-09-2015 BUCURESTI
Recrutor (Consultant resurse umane)
  • - Absolvent/a Facultate/Cursuri Resurse Umane/Psihologie/Juridice
  • - Persoane cu foarte mare incredere in sine, cu rezistenta la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.
  • - Experienta in vanzari constituie avantaj.

2 posturi disponibile (0 aplicanti)

04-09-2015 Galati
Asistent personal ingrijire - servicii medicale la domici...
  • - Candidatul ideal:
  • - Fara antecedente penale (se cere cazier judiciar);
  • - Clinic sanatos
  • - Cunosc limba engleza la nivel mediu/conversational
  • - Permis de conducere Cat B
  • - Sociabilitate, rabdare, maleabilitate, adaptabilitate
  • - Experienta minima in domeniul asistentei sociale /ingrijire batrani/persoane cu dizabilitati Alte informaţii Cazare asigurata de angajator de la data inceperii contractului de munca  Autoturism personal pentru deplasarea la domiciliul pacientilor  Contract pe o perioada minima de 12 luni  Sesiune de orientare si training sustinuta timp de 1 luna  Posibilitatea de a lucra ore suplimentare +ore de noapte  Insotitor pentru perioada de adaptare  Perimetru de deplasare restrans  Posibilitatea de a iti aduce si familia in Marea Britanie

50 posturi disponibile (3 aplicanti)

04-09-2015
Recruiter
  • - Studii superioare finalizate
    - Experienta in domeniu minim 2 ani
    - Abilitati bune de comunicare si de relationare, empatie, motivatie, rezistenta la stres, spirit organizatoric puternic dezvoltat;
    - Deschidere, diplomatie si capacitatea de oferi informatii intr
  • - o maniera profesionista, adaptabilitate ;
    - Capacitatea de a se descurca, de a gasi solutii eficiente;
    - Permis auto, disponibilitate pentru deplasari in afara orasului;
    - Utilizare pachet Office (Word + Excel), E
  • - mail;

1 post disponibil (3 aplicanti)

03-09-2015 Buzau
It recruiter
  • - Work with internal company data bases, various job boards, social media etc to attract, identify and select potential candidates in the IT field for jobs in the United States and other global locations. Conduct interviews using various reliable personnel selection tools/methods to filter candidates within schedule Assess applicants’ relevant knowledge, skills, soft skills, experience Coordinate with the G.A.S. recruiting team in the U.S., Brazil, Singapore and other locations. Working schedule: 16:00 – 1:00 or 15:00
  • - 24:00 (DST)

1 post disponibil (1 aplicant )

03-09-2015 BUCURESTI
Recruiter
  • - Cerinte:
  • - Experienta minim un an in recrutare
  • - Student (a) sau absolvent (a)
  • - Interes pentru dezvoltarea unei cariere in resurse umane
  • - Excelente abilitati de comunicare si relationare (fluenta in vorbire, expresivitate, zambet, naturalete, abilitatea de a lucra individual si de a se adapta unei echipe)
  • - Experienta in vanzari constituie un avantaj
  • - Persoana dinamica in relatia cu clientii, flexibila, orientata spre rezultate, ambitioasa, perseverenta
  • - Limba engleza
  • - avansat
  • - Bune abilitati de operare PC Beneficii Oferite Perioada este determinata 5 luni cu posibilitate de prelungire. In functie de proiectele de viitor pe care le vom avea, precum si de rezultatele dvs, va vom invita sa faceti parte din echipa noastra de recrutare. Descrierea firmei Companie de recrutare si selectie personal.

2 posturi disponibile (12 aplicanti)

03-09-2015 BUCURESTI
HR Manager
  • - University graduate;
    - Experience in management of minimum 1 year and in HR activity of minimum 2 years;
    - English
  • - fluent
    - Abilities to plan and organize department activity.
    - Computer literate: Outlook, Excel, Word, Power Point.
    - Previous experience in payroll and using HR/Payroll programs will be considered a plus.

1 post disponibil (19 aplicanti)

02-09-2015 BUCURESTI
Personal Resurse Umane
  • - Experienta in domeniu min 1 an,operare PC,Word,Excell, Abilitati de comunicare

2 posturi disponibile (56 aplicanti)

01-09-2015 BUCURESTI
Junior Recruiter
  • - experiență în recrutare
    - abilități foarte bune de comunicare
    - cunoștințe medii operare pachet Office (Word, Excel, Outlook)
    - cunoștințe de lb. maghiară la nivel conversational – constituie avantaj
    - permis de conducere – categoria B – constituie avantaj
    - punctualitate
    - seriozitate

1 post disponibil (9 aplicanti)

31-08-2015 Targu Mures
Internship
  • - vei avea posibilitatea de a explora diferite opțiuni de carieră;
  • - vei dobândi capacitatea de a face față stresului, de a relaționa cu cei din echipă, de a duce la capăt o sarcină de lucru;
  • - vei putea dovedi cele menționate anterior unui viitor potențial angajator, prin dovezi și experiențe clare;
  • - vei avea oportunitatea de a implementa un proiect concret, și deci de a dobândi experiența practică de care ai nevoie;
  • - vei socializa și relaționa cu persoane și situații deosebit de diverse;
  • - vei avea șansa să participi la cursuri sau școli de vară;
  • - vei fi mai încrezător în tine, printr
  • - o raportare mai matură la propria responsabilitate;
  • - vei dobândi abilități de comunicare interpersonală;

3 posturi disponibile (22 aplicanti)

Confidential 30-08-2015 BUCURESTI

59 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Asistent Manager
  • - Studii: administrative, economice (studii superioare) Specializari sau cursuri: de comunicare, calculator (ECDL) Capacitatea de organizare a timpului (time management) şi a sarcinilor de lucru Atenţie distributivă Orientare către cerinţele managerului dar şi a celorlaţi clienţi care intră în colaborare cu firma Atentă la detalii Realizează mai multe sarcini în acelaşi timp Inteligentă (gândire logică, memorie) Diplomatie Corectitudine, seriozitate, comunicativă, deschisă la nou, sinceră, punctuală Capacitatea de a respecta termenele limită
  • - Limba engleza , limba franceza sau germana avansat
  • - Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat
  • - Capacitate de a lucra in echipa
  • - Ablitati de comunicare si planificare
  • - Initiativa, perseverenta, dinamism
  • - Studii superioare de finalizate
  • - Minim 1 an experienta pe un post similar

4 posturi disponibile (43 aplicanti)

Confidential 30-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Consultant hr project based
  • - Experienta dovedita in recrutare
  • - minim 3 ani; O buna cunoastere a pietei de recrutare in Bucuresti si in zona de Sud a Romaniei; Experienta in organizarea de targuri de joburi Jobul poate fi facut in paralel, chiar daca sunteti angajat, nu necesita prezenta fizica full
  • - time.

5 posturi disponibile (28 aplicanti)

29-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Recruitment Consultant
  • - Desired skills and work experience:
  • - At least 2 years of experience in Recruiting and Sourcing
  • - Previous experience in recruiting professionals within Automotive, IT or Healthcare industries is a clear advantage
  • - Proven ability in candidate sourcing, selection, candidate relationship management
  • - Good knowledge of Recruitment Sourcing, passive and active candidate channels
  • - Proven ability to utilize Internet search techniques [ex: boolean] across multiple search engine platforms
  • - Proven ability to utilize job boards and leverage Social Networking tools and sites [Ex: LinkedIn, Xing, Google, Twitter, Facebook] to identify and engage passive candidates. Education and Qualification/skills and competences:
  • - University degree
  • - Business English required, other European languages is an advantage
  • - Excellent interpersonal and communication skills.
  • - Ability to effectively manage demanding workload and competing priorities
  • - Customer focus
  • - Team worker
  • - Results oriented
  • - Problem solver

1 post disponibil (20 aplicanti)

28-08-2015 BUCURESTI
Senior Recuiter
  • - Our people are key to the success of our business and the job of finding talents falls to our in
  • - house recruitment team. If you are recruitment professional looking to join an exciting, fast paced recruitment environment then look no further. To be a great Recruiter you will have a good understanding of different sourcing methods with experience of handling specialist and senior management roles. You are also used to dealing with different cultures and languages as many of your roles would be for people speaking several languages. You will be highly organized with the ability to manage your time and prioritise when working to tight deadlines. As a natural, persuasive and engaging communicator you will be able to deal with colleagues at all levels of an organization.You must be a fluent English language speaker (another European language would be a plus) If you meet the requirements of this position and want to work for a world
  • - class company with a great marketplace reputation, please drop you resume in English

1 post disponibil (15 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
Vendor Management Specialist with SPANISH AND ENGLISH
  • - University Degree Purchasing, Sales or Administration experience
  • - Understanding of Financial Management (Invoice handling, raising Purchase Orders Experience of working in the contractual/legal context
  • - Fluent in English AND Spanish
  • - Commercial acumen
  • - Decision making skills
  • - Negotiation skills
  • - Time management; ability to manage multiple priorities
  • - Problem solving skills
  • - IT literate, particularly intermediate/advanced MS Excel and Database skills
  • - Ability to work in a multi
  • - cultural environment
  • - Ability to work remotely and virtually with others
  • - Team player Work on own initiative
  • - Ability to grasp concepts quickly
  • - Able to understand the Xerox Services business and HR Shared Service offering
  • - Able to understand the client drivers for outsourcing

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI

59 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: