71

locuri de munca.

Pagina 1 din 3
DomicIliary carer (infirmier ) - anglia
  • - Cerinţe job Candidatul ideal:
  • - Fara antecedente penale (se cere cazier judiciar);
  • - Clinic sanatos
  • - Cunosc limba engleza la nivel mediu/conversational
  • - Permis de conducere Cat B
  • - Sociabilitate, rabdare, maleabilitate, adaptabilitate
  • - Experienta obligatorie in domeniul asistentei sociale /ingrijire batrani/persoane cu dizabilitati Alte informaţii Cazare asigurata de angajator de la data inceperii contractului de munca  Autoturism personal pentru deplasarea la domiciliul pacientilor  Contract pe o perioada minima de 12 luni  Sesiune de orientare si training sustinuta timp de 1 luna  Posibilitatea de a lucra ore suplimentare +ore de noapte  Insotitor pentru perioada de adaptare  Perimetru de deplasare restrans  Posibilitatea de a iti aduce si familia in Marea Britanie

50 posturi disponibile (3 aplicanti)

02-03-2015
HR Administrator with Spanish
  • - The Accenture team is formed out of individuals that:
  • - are communicative
  • - have a positive attitude
  • - are hardworking
  • - are performance oriented
  • - are team players
  • - excel at analyzing and solving problems We are searching for colleagues for this environment. Requirements:
  • - Bachelor degree
  • - 0
  • - 4 years work experience in Customer Support and/or HR field
  • - Fluency in Spanish and English
  • - Good client handling skills
  • - Attention to details
  • - Adaptability
  • - Must be willing and able to work under night shifts (15:00
  • - 24:00/16:00
  • - 01:00)

1 post disponibil (1 aplicant )

02-03-2015 BUCURESTI
Angajez Psiholog cu experieta
  • - Obligatoriu Atestat in psihologia muncii si organizationale
  • - Nu se accepta persoane fara experienta
  • - Persoane cu foarte mare incredere in sine, cu rezistenta la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.

1 post disponibil (1 aplicant )

02-03-2015 Brasov
Manager dezvoltare parteneriate
  • - Minim 2 limbi straine vorbite din care limba Engleza la nivel avansat;
  • - Experienta intr
  • - o agentie de recrutate ca dezvoltator parteneriate sau recrutor reprezinta un avantaj;
  • - Foarte bune abilitati de organizare, planificare, monitorizare si feedback (in relatia cu partenerii);
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si de relationare interpersonale;
  • - Spirit dezvoltat de observatie a naturii umane si de identificare a problemelor umane;
  • - Tact, capacitate de ascultare, diplomatie;
  • - Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
  • - Proactivitate;
  • - Capabil de lucru independent si cu termene scurte;
  • - Concizie in exprimare in scris si verbal; excelente abilitati de conceptie sintetica si stilistica;
  • - Experienta in redactarea de rapoarte si documente programatice reprezinta un avantaj;
  • - Spirit antreprenorial si deschidere catre solutii inovatoare;
  • - Rezistenta la stres si la munca sustinuta;

2 posturi disponibile (5 aplicanti)

02-03-2015 Brasov
Asistent marketing
  • - CANDIDATUL IDEAL:
    -Studii superioare
    -Cunostinte avansate operare PC
    -Limba engleza nivel avansat (citit, scris, vorbit)
    -Abilitati de comunicare si lucru in echipa
    -Abilitati de managementul timpului (stabilire prioritati, respectare termene )
    -Proactivitate, creativitate/ inovatia
    -Abilitati de planificare si organizare
    -Capacitate analitica si de rezolvare a problemelor
    -Cunostintele de contabilitate primara si permisul auto constituie un avantaj
    -Domiciliu in Brasov

1 post disponibil (13 aplicanti)

02-03-2015 Brasov
Recrutor / consultant resurse umane
  • - Persoane cu foarte mare incredere in sine, cu rezistenta la stres, cu un foarte bun simt al negocierii.
  • - Persoane foarte organizate care stiu sa isi gestioneze timpul si sa isi fixeze prioritatile.
  • - Abilitati de comunicare cu candidatii, capacitatea de a rezolva problemele profesiolale ale acestora si o buna organizare.

2 posturi disponibile (15 aplicanti)

02-03-2015 Brasov
Asistent marketing
  • - CANDIDATUL IDEAL:
    -Studii superioare
    -Cunostinte avansate operare PC
    -Limba engleza nivel avansat (citit, scris, vorbit)
    -Abilitati de comunicare si lucru in echipa
    -Abilitati de managementul timpului (stabilire prioritati, respectare termene )
    -Proactivitate, creativitate/ inovatia
    -Abilitati de planificare si organizare
    -Capacitate analitica si de rezolvare a problemelor
    -Cunostintele de contabilitate primara si permisul auto constituie un avantaj
    -Domiciliu in Brasov

1 post disponibil (5 aplicanti)

02-03-2015 Brasov
HR Admin with German (part time or full time)
  • - Are you fluent in German and you would like to start a career in one of the largest organizations in the world?
    -Student or young graduate
    -Very good knowledge of German and English
    -Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    -Customer service skills
    -Communication & interpersonal skills
    -Team player

5 posturi disponibile (1 aplicant )

02-03-2015 BUCURESTI
HR Admin with German - relocation to Bucharest
  • - Are you fluent in German and you would like to start a career in one of the largest organizations in the world?
    -Student or young graduate
    -Very good knowledge of German and English
    -Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    -Customer service skills
    -Communication & interpersonal skills
    -Team player

5 posturi disponibile (1 aplicant )

02-03-2015 BUCURESTI
HR Admin with German - relocation to Bucharest
  • - Are you fluent in German and you would like to start a career in one of the largest organizations in the world?
    -Student or young graduate
    -Very good knowledge of German and English
    -Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
    -Customer service skills
    -Communication & interpersonal skills
    -Team player

5 posturi disponibile (2 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Service Delivery Lead with German
  • - 3 to 6 years work experience in managerial field.
    - Fluency in German and English.
    - Previous experience in business process area e.g. HR, Customer Service, preferably in an operations environment.
    - Coaching/mentoring skills.
    - Strong customer service skills.
    - Strong organization skills, attention to detail and follow through to resolve any outstanding issues.
    - Strong time management skills.
    - Advanced written and verbal communication skills; manages internal and external/client communications with individuals at all levels.
    - Ability to motivate and develop people with a variety of development goals with minimal assistance from direct manager.

1 post disponibil (8 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI
Administrative recruiter with Turkish
  • - Student or Graduate
    - Good Client handling skills
    - Good communication, written and oral
  • - Fluent in English and Turkish
    - PC Literate
    - Willing to perform repetitive activities
    - Problem solving and analysis skills
    - Self
  • - Motivated, positive attitude and approach
    - Flexibility to take on additional responsibility and tasks when required.
    - Accepts responsibility as an individual and works well within a team

1 post disponibil (3 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI
Specialist in Comunicare - limba Franceza - background ju...
  • - Cerinte
  • -
  • - Studii superioare preferabil in domeniul PR, comunicare, jurnalism, juridic
  • -
  • - Avantaj: background juridic
  • - experienta in domeniu, informatii de baza, afinitate pentru domeniul legislativ
  • -
  • - Bune cunostinte de limba franceza: scris, oral
  • -
  • - Proactivitate, atitudine pozitiva, deschisa
  • -
  • - Creativitate
  • -
  • - Excelente abilitati de comunicare

1 post disponibil (15 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI
Personal Resurse Umane
  • - Experienta in domeniu min 1 an,operare PC,Word,Excell, Abilitati de comunicare

2 posturi disponibile (82 aplicanti)

01-03-2015 BUCURESTI
Psiholog Recrutor Evaluator
  • - Experienta in evaluare personal
  • - minim 2 ani
  • - Experienta in recrutare personal
  • - minim 2 ani;
  • - Cunostinte de limba engleza
  • - nivel mediu;
  • - Abilitati de comunicare, analiza si sinteza, prelucrare informatii;
  • - Creativitate, dinamism, entuziasm, multitasking.

2 posturi disponibile (23 aplicanti)

Confidential 01-03-2015 BUCURESTI
Asistent Manager
  • - Cunostinte operare PC (Word, Excel
  • - calcul tabelar ordinar)
  • - Limba engleza
  • - nivel mediu scris si vorbit
  • - Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare
  • - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
  • - Persoana atenta la detalii
  • - Permis de conducere categoria B

1 post disponibil (958 aplicanti)

28-02-2015 Toate orasele
Asistenta manager ( introducere date in diferite programe...
  • - Cunostinte operare computer
  • - Capacitate de organizare,
  • - Seriozitate.
  • - Atentie sporita la detalii

2 posturi disponibile (3018 aplicanti)

Confidential 27-02-2015 Toate orasele
Senior Recruiter
  • - Over 3 years’ experience in recruiting candidates with sales skills Strong interpersonal, verbal and written communication skills and ability to talk on the phone and “face to face” with ease and confidence; High level of energy, strong selling abilities, drive, enthusiasm, initiative, and commitment; Proactive approach and ability to tackle unstructured or unfamiliar problems; Flexibility in responding to unanticipated situations; Poise and superior professionalism Adhere to the highest degree of professional standards and strict confidentiality in matters that require discretion

2 posturi disponibile (33 aplicanti)

27-02-2015 BUCURESTI
Angajam Asistent Manager/Operator validare date
  • - Limba Engleza
  • - nivel Mediu sau avansat Preferabil experienta anterioara min 6 luni ca Asistent Manager/Operator validare date Multa seriozitate

1 post disponibil (214 aplicanti)

27-02-2015 Constanta
Inspector resurse umane
  • - curs inspector de personal si alte cursursi specifice HR;
  • - cunoasterea foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
  • - experienta minim 2 ani pe o pozitie similara;
  • - operare PC (word, excel); Persoana dinamica, organizata cu spirit de initiativa; Excelente abilitati de comunicare.

1 post disponibil (144 aplicanti)

24-02-2015 BUCURESTI

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Recrutor junior pentru client francez
  • - Cautam o persoana cu spirit de initiativa, riguroasa, organizata pentru a se alatura Departamentului Sourcing la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : 
  • - cunoastinte de limba franceza avansat – nivel C1; 
  • - abilitati de comunicare si analiza; 
  • - disponibilitate de a pleca in perioade de formare in strainatate; 
  • - capacitate de a prelucra informatiile; 
  • - experienta intr
  • - un domeniu comercial este considerata un avantaj; 
  • - spirit de echipa, seriozitate, receptivitate.

1 post disponibil (1 aplicant )

24-02-2015 Iasi
Consultant Recrutare cu limba franceza
  • - Esti o persoană cu bune abilități de comunicare, dinamică și organizată ? Alătură
  • - te echipei noastre din departamentul de Recrutare de la sediul din București. Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    - Experientă in recrutare – minim 1 an
    - Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat
    - Cunoștințe de resurse umane, în special strategii de selecție și recrutare
    - Orientare către rezultat, capacitatea de a lucra autonom și organizat
    - Studii superioare intr
  • - un domeniu socio
  • - uman (pshiologie, sociologie), reprezintă un avantaj

1 post disponibil (17 aplicanti)

24-02-2015 BUCURESTI
Executive Assistant
  • - Experience and very good English knowledge are required.

1 post disponibil (15 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI
Spécialiste RH Admin
  • - Formation : Bac + 4.
    - Fortes connaissance du Droit du travail en Roumanie.
    - Bon niveau oral et écrit en français et anglais.
    - Expérience : >= 3 ans d’expérience. Compétences et Qualités requises :
    - Rigueur
    - Compétences organisationnelles
    - Sens de l’écoute
    - Autonomie
    - Anticipation des problèmes
    - Capacité d’adaptation
    - Résistance au stress
    - Dynamisme
    - Communication écrite et orale
    - Rédactionnel
    - Travail en équipe

1 post disponibil (2 aplicanti)

02-03-2015 BUCURESTI
Specialist resurse umane
  • - Pentru ca suntem o echipa flexibila si cu abordare curajoasa, ne
  • - am dori ca si tu sa fii la fel. Pentru ca suntem entuziasti, ne
  • - ar bucura sa gasim aceasta calitate si la tine. Pentru a avea succes in acest rol trebuie sa indeplinesti urmatoarele criterii: * absolvent studii superioare – de preferat in domeniile psihologie, sociologie, comunicare; * atestat Inspector Resurse Umane; * experienta in administrarea de personal; * cunoasterea legislatiei aplicabile in domeniul de activitate; * experienta in activitatea de recrutare si selectie de personal; * bune abilitati de comunicare si relationare; * bune abilitati de planificare si organizare a activitatii; * orientare catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate; * dinamism si creativitate; * cunostinte bune de limba engleza; * cunostinte avansate de utilizare a pachetului Ms Office

1 post disponibil (9 aplicanti)

02-03-2015 Otopeni

71 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: