85

locuri de munca.

Pagina 4 din 4
Customer Service Representatives - French speaker
  • - Knowledge, Skills, and Abilities Technical (IT) Education Call centre/customer service experience Procedure Knowledge Help desk procedures Excellent aptitude for technical troubleshooting and problem solving System Knowledge: Microsoft office applications Basic knowledge on OSX & Linux Knowledge of computer software and hardware Skill Set Enthusiasm for passing on technical knowledge and experience Excellent product and general technical knowledge Ability to work unsupervised Good communication skills (oral/written) in English & 2 other languages Keyboard skills: accurate and relatively swift typing Ability to extract pertinent information from that given by customers and to succinctly and accurately describe the issue or complaint. Basic complaint and conflict resolution skills.

1 post disponibil (0 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI
Consilier clienti - limba franceza
  • - Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat;
  • - Abilitati de operare PC;
  • - Bune abilitati de comunicare;
  • - Atitudine proactiva si manifestarea disponibilitatii continue fata de clienti;
  • - Abilitatea de a lucra intr
  • - un mediu solicitant si intr
  • - un ritm sustinut;
  • - Capacitatea de invatare rapida si abilitatea de a lua decizii cu rapiditate intr
  • - un mediu stresant.

50 posturi disponibile (3 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI Alte orase
Specialist servicii clienti/ Operator Telesales Part-Time
  • - Educatie: Studii medii/superioare. Experienta: Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj. Cunostinte PC: MS Office Competente / Abilitati Abilităţi de negociere şi vânzare, Abilităţi de comunicare, Abilităţi de ascultare, Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, Autocontrol, Stabilitate emoţională, Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru Capacitate de a lucra în condiţii de stres; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom Limba engleza
  • - nivel mediu.

1 post disponibil (33 aplicanti)

25-11-2014 BUCURESTI
Assets Coordinator (Print Services)
  • - Strong IT skills capable of using multiple Xerox systems with training Ability to liaise with clients – obtain data over the phone Understanding of workflow processes and ability to change. Attention to detail Proactive approach and self
  • - motivated Good communication skills both verbal and written Ability to build strong relationships with remote delivery organization Role specific competencies and requirements Primary Skillset Needs Language competency – English needs to be excellent verbal and written MS skills – advanced Excel essential MS powerpoint – strong skills in putting together pack from template Secondary Skillset Needs MS Access – beneficial but not essential

1 post disponibil (4 aplicanti)

25-11-2014 Iasi
Junior Account Manager
  • - Skills and personality:
    - Fluency in English is a must – both speaking and writing;
    - Experience in direct sales or brokerage is a plus;
    - Telecom background (would be a big plus);
    - Inter
  • - cultural environment exposure;
    - Integrity;
    - Presentation and negotiation skills;
    - Strong internal motivation and passion in action;
    - Enterprise and efficiency;
    - Good organization of work (important in realization of many projects);
    - PC literate.

4 posturi disponibile (20 aplicanti)

24-11-2014 BUCURESTI
Team leader/Manager Call center - limba italiana
  • - Experienta de minim 2 ani in call center (domeniu vanzari constituie un avantaj)
  • - Experienta pe un post de coordonare a unei echipe
  • - Cunostinte de limba italiana la nivel mediu spre avansat – avansat
  • - Abilitati foarte bune de organizare
  • - Abilitati de comunicare, relationare si people management
  • - Capacitatea de a lua decizii

1 post disponibil (16 aplicanti)

24-11-2014 Alba Iulia
Asistent Service
  • - Studii finalizate, de preferat în domeniile economic sau tehnic
  • - Experienţă în gestiune, contabilitate primara, facturare
  • - Experienţă de lucru cu clienţii şi furnizorii
  • - Cunoştinţe avansate de operare PC
  • - Word, Excel
  • - Cunoştinţele de limba engleză constituie un avantaj PROFIL CANDIDAT
  • - Seriozitate, dorinţă de învăţare permanentă
  • - Organizare şi rigurozitate

1 post disponibil (25 aplicanti)

24-11-2014 Timisoara
Angare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (9 aplicanti)

Confidential 23-11-2014 BUCURESTI
Angajare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (7 aplicanti)

Confidential 22-11-2014 BUCURESTI
Angajare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (3 aplicanti)

Confidential 22-11-2014 BUCURESTI

85 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: