114

locuri de munca.

Pagina 2 din 5
Contabil – Bucuresti
  • - Candidatul ideal: Studii superioare in domeniul economic/financiar; Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara; Limba Engleza la nivel avansat – constituie avantaj; Cunostinte MS Office.

1 post disponibil (15 aplicanti)

26-07-2016 BUCURESTI
Account receivable with Swedish
  • - At least 1 year experience in accounting;
  • - Fluency in Swedish language and good command of English is a must;
  • - Good all round SAP skills is a must;
  • - Good communication and development skills.

1 post disponibil (0 aplicanti)

25-07-2016 BUCURESTI
Senior Accountant
  • - Economics / Accounting degree
  • - Minimum 5 years experience in an Accountant role
  • - Solid knowledge of statutory accounting and fiscal legislation, up to date
  • - Computer literate
  • - Dynamic, problem solving and organized person
  • - Fluent in English, there is constant (daily) liaison with International Group CFO based out of Romania

1 post disponibil (4 aplicanti)

22-07-2016 BUCURESTI
Economist - Accounts Payable
  • - Absolvent de facultate cu profil economic
  • - Experienta de minim 1 an in domeniu
  • - Cunostinte de limba engleza si/sau germana
  • - Cunostinte EXCEL (cunostinte SAP
  • - avantaj)
  • - Gandire structurata, orientata pe costuri
  • - Spirit de echipa

1 post disponibil (4 aplicanti)

22-07-2016 Timisoara
Contabil sef
  • - Candidatul ideal
  • - Absolvent studii economice ;
  • - Experienta minim 5 ani in domeniul activitatii financiar
  • - contabil;
  • - Cunoastere operare PC
  • - MS Office
  • - nivel avansat;
  • - Cunoasterea programului de contabilitate Ciel sau Saga constituie un avantaj;
  • - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar
  • - contabile;
  • - Capacitate de organizare si planificare;
  • - Persoana cooperanta,dinamica si cu spirit de echipa;
  • - Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;
  • - Excelente abilitati de comunicare.

1 post disponibil (24 aplicanti)

21-07-2016 BUCURESTI
ECONOMIST (economie generala)-COMPANIE PRODUCTIE SI DISTR...
  • - Cunostinte solide de contabilitate, cu experienta in intocmirea situatiilor contabile
  • - MINIM 3 ani;Experienta de contabilitate in companii mari;
    - Cunostinte de operare SAP, pachetul Microsoft Office, in mod special Excel;
    - Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva. Studii superioare economice – obligatoriu
    - Engleza (C1), Germana (B1) – ar fi un avantaj (conform Common European Framework)

1 post disponibil (1 aplicant )

21-07-2016 Ilfov Alte orase
Economist contabil
  • - Studii superioare in domeniul financiar
  • - contabil; Cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Excel), abilitate de lucru in programe de contabilitate in special CIEL; Limba engleza (nivel mediu); Experienta de minim 2 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar
  • - contabile (avantaj experienta intr
  • - o companie de productie); Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar
  • - contabil; Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare; Corectitudine, tenacitate, seriozitate, dorinta de perfectionare.

1 post disponibil (26 aplicanti)

21-07-2016 BUCURESTI
Secretara cu atributii de Contabilitate
  • - Candidatul ideal
  • - pregatire: minim studii medii de specialitate (foarte bune cunostinte de contabilitate primara
  • - cunostinte in MS OFFICE (Word, Excel,+ navigare internet);
  • - cunostinte de secretariat;
  • - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • - capacitate de a respecta termene limita;
  • - atentie catre detalii;
  • - placere si abilitate de a invata lucruri noi;
  • - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;

1 post disponibil (1 aplicant )

21-07-2016 Viseu de Sus
Economist
  • - cunostinte de utilizare ale unuia dintre programele specializate
  • - experienta evidenta contabila minim 1 an.
  • - bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
  • - studii medii de specialitate sau studii superioare financiar
  • - contabile
  • - cunostinte PC (MS Office
  • - cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romane
  • - abilitati de organizare si planificare
  • - meticulozitate si acuratete
  • - spirit analitic, lucrul in echipa
  • - seriozitate

1 post disponibil (7 aplicanti)

21-07-2016 Targu Mures
Contabil
  • - In ce consta jobul?
    -Inregistarea si verificarea tuturor operatiunilor financiar contabile in timp optim pana la nivel de balanta in softul Winmentor sau Saga, ale colegilor din departamentul contabil;
    -Evidenta mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar, evidenta furnizorilor si clientilor – Contabilitatea deconturilor cu personalul;
    -Inregistrarea operatiunilor de casa si banca;
    -Mentinerea relatiei cu clientii (telefon, email);
    -Sprijin si consultanta oferita echipei in activitatile desfasurate, consideram ca doar lucrand impreuna putem avea succes;
    -Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare, trimestriale, anuale;
    -Sugestii de optimizare a timpului de operare/verificare/declarare. Daca ai peste 3 ani experienta in domeniul contabil, esti candidatul ideal.

1 post disponibil (17 aplicanti)

20-07-2016 BUCURESTI

114 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Operator Facturare
  • - Persoana organizata, riguroasa, minutioasa, pune accent pe detalii; Memorie numerica si bune abilitati de calcul matematic; Bun spirit de observatie; Simt de raspundere dezvoltat; Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa.

2 posturi disponibile (17 aplicanti)

19-07-2016 BUCURESTI
Accounts Payable with Swedish OR Hebrew, TM
  • - University degree in economical field;
  • - Previous experience in business process area as Collections, Accounts Payable, Accounts Receivable, Banking – no experience is also welcomed;
  • - Good in dealing with numbers and information;
  • - Attention to detail and the desire to take responsibility for assigned customers/vendors;
  • - Computer literacy and working knowledge of Microsoft Office.
  • - Driven and enthusiastic personality;
  • - Fluency in English and Swedish OR Hebrew.

1 post disponibil (0 aplicanti)

19-07-2016 Timisoara
General Accountant with English, Timisoara
  • - University degree in economical field;
  • - Relevant experience in accounting
  • - no experience is also welcomed;
  • - Understanding of US GAAP, IFRS & SOX requirements;
  • - Good understanding of end to end accounting cycles;
  • - Analytical thinking and organized person;
  • - Experience in a multinational and multicultural environment is a plus;
  • - Computer literacy and working knowledge of Microsoft Office;
  • - Driven and enthusiastic personality;
  • - Fluency in English;

1 post disponibil (4 aplicanti)

19-07-2016 Timisoara
Accounting Subject Matter Expert with German
  • - Basic Qualifications:
  • - Previous experience in Accounts Payable/ Accounts Receivable
  • - Accounting knowledge
  • - Advanced Skills of German and English
  • - Availability to travel (knowledge transfers from the clients)
  • - Experienced user of Microsoft suite of applications (including Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Visio, Lync)
  • - Basic user of Excel, pivot tables, reports
  • - Experience with case management tools

1 post disponibil (1 aplicant )

19-07-2016 BUCURESTI
Workforce Management Business Partner
  • - Proficient at communicating at different levels within the organisation (CSR, Planners, CTM, Management); HBO / WO preferably logistics, economics or mathematics background; Work experience in call center environment with planning; Managerial experience ; Capacities Flexible Coaching Communication skills Convincing Customer orientated Organization awareness Innovative Skills Analytical and numerical insight Strong communication skills MS Office and specifically Excel Accuracy Good knowledge of contact centre procedures Thorough knowledge of traffic theory (erlang) and WFM. Very good knowledge of WFM Invision

1 post disponibil (5 aplicanti)

19-07-2016 BUCURESTI
Economist
  • - experienta in contabilitate de minim 1
  • - 2 ani
  • - bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
  • - studii superioare financiar
  • - contabile
  • - bune cunostinte de limba engleza;
  • - cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
  • - abilitati de organizare si planificare
  • - meticulozitate si acuratete
  • - spirit analitic, lucrul in echipa
  • - persoana responsabila, curioasa, cu initiativa, comunicativa

1 post disponibil (7 aplicanti)

18-07-2016 Timisoara
Operator date -Contabil primar
  • - Cerinte
  • - Experienta in contabilitate minim 1 an
  • - Cunostinte de utilizare programe de gestiune si contabilitate
  • - Bune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)
  • - Studii superioare financiar
  • - contabile
  • - Cunostinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane
  • - Abilitati de organizare si planificare
  • - Meticulozitate si acuratete
  • - Spirit analitic
  • - Seriozitate

5 posturi disponibile (12 aplicanti)

18-07-2016 Cluj Napoca
Controlor de Gestiune
  • - Studii superioare economice finalizate
  • - Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj)
  • - Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta, orientare catre client
  • - Abilitati de coordonare si management al echipei
  • - Foarte bune cunostinte Excel, baze de date, notiuni contabile de baza
  • - Cunostinte de limba franceza/engleza
  • - reprezinta un avantaj

1 post disponibil (33 aplicanti)

18-07-2016 BUCURESTI Alte orase
Controlor de Gestiune
  • - Studii superioare economice finalizate
  • - Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj)
  • - Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta, orientare catre client
  • - Abilitati de coordonare si management al echipei
  • - Foarte bune cunostinte Excel, baze de date, notiuni contabile de baza
  • - Cunostinte de limba franceza/engleza
  • - reprezinta un avantaj

1 post disponibil (8 aplicanti)

18-07-2016 Satu Mare Alte orase
Contabil Sef (zona Ilfov)
  • - cunostinte si experienta relevanta in domeniul economic;
  • - experienta pe un post similar (minim 5 ani);
  • - experienta in relatiile cu autoritatile fiscale;
  • - cunoasterea foarte buna a legislatiei in vigoare;
  • - abilitati manageriale;
  • - absolvent de facultate cu profil economic;
  • - buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
  • - capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;
  • - personalitate puternica, bine organizata;
  • - abilitati de comunicare, planificare si coordonare;
  • - corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.

1 post disponibil (6 aplicanti)

18-07-2016 Branesti

114 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
CONTABIL SEF - Locatia: Ludus
  • - Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
    - Minimum 3 ani experienta intr
  • - o pozitie similara;
    - Cunostinte solide ale legislatiei contabile si fiscale romanesti in vigoare;
    - Foarte bune cunostinte operare Microsoft Office.

1 post disponibil (2 aplicanti)

18-07-2016 Ludus
Junior Cash Collection (zona Militari, Bucuresti)
  • - Studii superioare;
    - Cunostinte credit controller (avantaj);
    - Cunostinte SAP (avantaj);
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
    - Cunostinte operare PC (MS Office);
    - Capacitate de a lucra in echipa.

1 post disponibil (2 aplicanti)

15-07-2016 Ilfov
Pricing and Transaction Services Analyst (Financial Modeler)
  • - Transaction Skills: The candidate must possess experience and proficiency in the following:
    - Model a pricing structure that exploits a Price
  • - To
  • - Win strategy and balances the value proposition of the client with the business requirements of ACS
    - Identify cost elements required in a given solution and gather the appropriate cost assumptions required
    - Assess the operational viability and integrity of cost assumptions and communicate gaps
    - Build a representative and integrated income statement, balance sheet, cash flow statement and economic analysis of a new business opportunity
    - Identify and communicate the commercial and operational risks and success factors in a given transaction
    - Create appropriate sensitivity analysis based upon the above factors General & Management Skills: In addition, the candidate will be expected to demonstrate the following:
    - Exhibit effective verbal and written communication skills in English
    - Work effectively with Line of Business executives in operations, finance and sales
    - Contribute to the new business policies, processes and procedures practiced by the Pricing group
    - Model several new business opportunities at a time
    - Manage deliverable expectations and requirements with participating Deal Teams
    - Advanced proficiency in Microsoft Excel, Word and PowerPoint Experience and Education: The ideal candidate will possess the following:
    - 2 years in an operational based corporate finance role, private equity firm or Big four type organization
    - Some experience leading financial projects and teams
    - Working knowledge of all phase of the deal cycle including due diligence, deal generation, RFP response and proposals, negotiations and contract closing
    - Finance or Accounting degree
    - MBA, CPA or CFA is preferred

1 post disponibil (0 aplicanti)

15-07-2016 Iasi
Facturist - Bucuresti - Afumati
  • - Oferim transport gratuit pe ruta Republica
  • - Sos. Fundeni, Sos. Colentina
  • - Afumati. Vei lucra la sediul nostru din Afumati, si ne dorim ca tu sa inregistrezi comenzi de produse, sa eliberezi avize de insotire a marfii, sa faci facturi si retururi. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, asteptam cv
  • - ul tau.

1 post disponibil (11 aplicanti)

15-07-2016 BUCURESTI Alte orase
Casiera Pizzerie Bucuresti sector 6
  • - experienta in activitati comerciale vanzari, incasari/plati si customer service;
  • - cunostinte avansate in lucru cu casa de marcat;
  • - bune abilitati de organizare a timpului de lucru;
  • - spirit de echipa si de initiativa
  • - orientat spre rezultate;
  • - comunicativ, flexibil, dinamic; Oferta (bonusuri, beneficii) Salariul motivant + bonuri de masa; Contract de munca. Pentru inceput trimite
  • - ne CV
  • - ul tau la sergiu.cojocariu@trentapizza.ro sau contacteaza
  • - ne pentru mai multe detalii la numarul 0751309890

1 post disponibil (4 aplicanti)

15-07-2016 BUCURESTI

114 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: