50

locuri de munca.

Pagina 2 din 2
Contabil primar
  • - Studii profil financiar – contabil Cunostinte de operare Windows si MS Office (in special Excel) Experienta minim 2 ani in domeniu Atitudine pozitiva, seriozitate si implicare Abilitati de comunicare si lucru in echipa Capabil sa respecte termene limita Persoana analitica, atenta la detalii, cu abilitati de organizare si planificare Persoanele interesate pot trimite Cv
  • - ul la adresa de e
  • - mail iuliana.apopei@abchumancapital.ro.

1 post disponibil (0 aplicanti)

11-10-2017 BUCURESTI
Personal pentru activitatea de conformitate
  • - Licențiat al unei facultăţi cu profil economic
  • - Experiență în domeniul bancar de cel puțin 2 ani
  • - Cunoștințe bune de contabilitate
  • - Cunoașterea reglementărilor în domeniul financiar
  • - bancar și a celor emise de BNR
  • - Cunoștințe bune de operare PC MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • - Abilitati bune de comunicare și relaționare
  • - Spirit de echipă, implicare, inițiativă
  • - Constituie avantaj experiența în domeniul conformității
  • - Domiciliul în București

1 post disponibil (0 aplicanti)

11-10-2017 BUCURESTI
Asistent operatiuni
  • - Persoana pozitiva, constiincioasa si responsabila, dinamica, ordonata si organizata;
  • - Orientare catre rezultate si spirit de initiativa;
  • - Bune abilitati de comunicare si lucrul cu calculatorul (Word, Excel);
  • - Reprezinta un avantaj carnet categoria B + auto personal.

1 post disponibil (0 aplicanti)

10-10-2017 BUCURESTI
Contabil Senior - fabrica de productie in Bacau
  • - Daca:
  • - ai experienta in domeniul financiar
  • - contabil acumulata in societati medii/ mari;
  • - ai experienta intr
  • - o fabrica de productie (avantaj);
  • - ai studii superioare economice/ de contabilitate;
  • - cunosti sistemul de operare Microsoft Office;
  • - cunosti limba engleza (nivel conversational) si limba italiana (avantaj);
  • - esti o persoana atenta la detalii si orientata catre rezultate;
  • - vrei sa contribui la dezvoltarea ta profesionala, dar si a companiei angajatoare, atunci esti candidatul ideal pe care noi il cautam si asteptam sa ne cunoastem.

1 post disponibil (0 aplicanti)

10-10-2017 Bacau
Contabil
  • - Studii medii; profil economic Cunostinte contabilitate ( nu este necesara experienta ) Cunostinte MS Office Abilitati de comunicare, planificare, organizare Abilitati de concentrare si analiza, atentie distributiva si spirit de observatie

1 post disponibil (0 aplicanti)

Confidential 10-10-2017 Timisoara
Contabil Senior - fabrica de productie in Bacau
  • - Daca:
  • - ai experienta in domeniul financiar
  • - contabil acumulata in societati medii/ mari;
  • - ai experienta intr
  • - o fabrica de productie (avantaj);
  • - ai studii superioare economice/ de contabilitate;
  • - cunosti sistemul de operare Microsoft Office;
  • - cunosti limba engleza (nivel conversational) si limba italiana (avantaj);
  • - esti o persoana atenta la detalii si orientata catre rezultate;
  • - vrei sa contribui la dezvoltarea ta profesionala, dar si a companiei angajatoare, atunci esti candidatul ideal pe care noi il cautam si asteptam sa ne cunoastem.

1 post disponibil (0 aplicanti)

10-10-2017 Bacau
Contabil Senior - fabrica de productie in Bacau
  • - Daca:
  • - ai experienta in domeniul financiar
  • - contabil acumulata in societati medii/ mari;
  • - ai experienta intr
  • - o fabrica de productie (avantaj);
  • - ai studii superioare economice/ de contabilitate;
  • - cunosti sistemul de operare Microsoft Office;
  • - cunosti limba engleza (nivel conversational) si limba italiana (avantaj);
  • - esti o persoana atenta la detalii si orientata catre rezultate;
  • - vrei sa contribui la dezvoltarea ta profesionala, dar si a companiei angajatoare, atunci esti candidatul ideal pe care noi il cautam si asteptam sa ne cunoastem.

1 post disponibil (0 aplicanti)

10-10-2017 Bacau
Director Financiar – productie industriala
  • - studii superioare finante
  • - contabilitate; expert contabil autorizat (preferabil);
    - experienta de cel putin 3 ani in domeniul managementului financiar
  • - contabil intr
  • - o pozitie de conducere, de preferinta in companii de productie industriala ori in audit financiar
  • - contabil;
    - experienta in planificarea resurselor si urmarirea lucrarilor in domeniul managementului financiar
  • - contabil;
    - experienta in verificarea inregistrarii drepturilor salariale si a contributiilor datorate;
    - experienta/capacitate manageriala si de colaborare cu echipa de salariati specializati din subordine;
    - experienta in relatiile cu conducerea executiva a companiei – analize de risc, analize si situatii de sinteza, raportari periodice;
    - experienta in exploatarea sistemelor informatice de gestiune financiar
  • - contabila si ERP;
    - experienta in domeniul raportarilor catre autoritatile fiscale si al relatiilor cu institutiile financiare (banci, asigurari) si cu auditori externi;
    - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. CV
  • - urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: corina.diaconu@abchumancapital.ro

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-10-2017 BUCURESTI
Contabil/a
  • - Apreciem daca ai:
  • - studii superioare, specializarea FINANTE
  • - CONTABILITATE;
  • - experienta in contabilitate primara pentru activitati de comert;
  • - cunostinte de limba ENGLEZA (constituie un avantaj);
  • - cunostinte de utilizare a unui soft contabil (SAP constituie avantaj);
  • - meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-10-2017 Ortisoara
Economist - zona de Nord
  • - Persoana responsabila, meticuloasa, implicata. Atitudine proactiva. Persoana vesela, joviala. Studii economice. Posibilitate si dorinta de a lucra in zona de Nord a capitalei.

1 post disponibil (0 aplicanti)

04-10-2017 BUCURESTI

50 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Contabilitate primara
  • - Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj, dar nu este obligatorie
  • - Bun organizator, automotivat si proactiv
  • - Corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
  • - Cunostine bune de operare MS Office (Word, Excel, navigare internet, etc)
  • - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
  • - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
  • - capacitate de a respecta termene limita
  • - sociabila,
  • - atentie distributiva,
  • - ordonata
  • - punctuala

1 post disponibil (0 aplicanti)

04-10-2017 BUCURESTI
Asistent Manager- Mizil, Jud Prahova
  • - Studii superioare economice/contabilitate
    - Interes pentru resurse umane (curs inspector resurse umane prezinta avantaj)
    - Interes pentru PR (experienta in campanii de promovare ONG, strangere de fonduri, prezinta avantaj)
    - Persoana motivata sa lucreze in domeniul ONG
  • - urilor
    - Domiciliu in Mizil sau imprejurimi

1 post disponibil (0 aplicanti)

04-10-2017 Mizil
Operator calculator cu cunostinte limba italiana
  • - cunostinte de operare pe calculator;
  • - cunostinte de baza de contabilitate primara, de preferat computerizata;
  • - cunostinte de limba italiana;
  • - seriozitate, punctualitate, predispozitie la lucrul in echipa;
  • - disponibilitatea de a efectua un scurt stagiu de pregatire in Italia

1 post disponibil (0 aplicanti)

03-10-2017 Ploiesti
Angajam Asistent Manager
  • - Studii medii sau superioare
  • - Aspect placut, persoana amabila, politicoasa
  • - Persoana serioasa cu simtul responsabilitati ridicat
  • - Ambitioasa, cu abilitati de comunicare (interfata client)
  • - Capacitate de organizare a activitatilor zilnice

1 post disponibil (0 aplicanti)

02-10-2017 Brasov
Ajutor Bucatar cu/fara experienta in Bucuresti
  • - Punctele de lucru sunt in sectoarele 1,2,3,4,5,6 si Otopeni in functie de domiciliu candidatului.
  • - pregateste comenzile de Pizza in conformitate cu standardele in vigoare;
  • - aseaza ingredientele pe pizza
  • - asigura curatenia la locul de munca;
  • - pastreaza in bune conditii ustensilele si aparatura din dotare;
  • - respecta normele de igiena si securitate in munca. Aceasta este o descriere pe scurt. Mai multe detalii despre pozitia de Ajutor Bucatar vei primi la interviu. Cum te rasplatim:
  • - Iti oferim un salariu motivant+ bonuri de masa + transportul asigurat la terminarea programului;
  • - 2 week
  • - end
  • - uri pe luna libere.
  • - Iti oferim Training la locul de munca
  • - Un mediu de lucru placut , modern si dinamic;
  • - Contract de munca cu 8 ore perioada nedeterminata
  • - Iti oferim echipament gratuit. Daca te
  • - am facut curios si vrei sa ne cunosti asteptam CV tau si te vom contacta noi. O echipă grozavă te așteaptă! Pentru inceput trimite
  • - ne CV
  • - ul tau la sergiu.cojocariu@trentapizza.ro sau contacteaza
  • - ne pentru mai multe detalii la numarul 0751309890

4 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 BUCURESTI Alte orase
Operator facturare la Dennver (Cluj-Napoca)
  • - Cerinte :
  • - Studii medii;
  • - Cunostinte foarte bune de operare PC si experienta in folosirea Microsoft Excel
  • - Experienta intr
  • - un program de contabilitate primara
  • - Cunoasterea programului WinMentor reprezinta un avantaj
  • - Abilitati foarte bune de comunicare
  • - Atitudine pozitiva

1 post disponibil (1 aplicant )

02-10-2017 Cluj Napoca
Personal finance consultants-malta
  • - Applicants for this position are invited to submit a handwritten application together with a detailed CV and a passport photo to the Chief Executive Officer, ROCS Group, Development House, St Anne Street, Floriana FRN9010 or directly via email on info@mbspconnect.eu quoting the corresponding reference number

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Toate orasele
Payroll officer-malta
  • - The key responsibilities of this post include: Administration and monitoring of the electronic timekeeping system Completing all company payroll and all necessary bank transfers in a timely manner Monitoring sick leave and annual vacation leave balances for employees across the Group Ensuring accuracy and compliance with legislation, policy, and agreements, while maintaining accurate and complete data at all times Updating employee records internally as well as with external institutions, as required Drafting and finalizing employee contracts with prospective employees Completing all necessary employment documents including ETC employment/termination forms and licenses for EU and non
  • - EU citizens, including documentation required by Identity Malta Updating of payroll
  • - related accounting entries Generating accurate reports for management purposes Any other related duties as may be determined from time to time by management, particularly those related to the accounts division.

3 posturi disponibile (0 aplicanti)

02-10-2017 Toate orasele
Accounts clerk- malta
  • - Payment processing Reconciling and checking Travel Documents Liaise with banks on any banking issues Assistance with end of month routines Assist the head of accounts with stock taking procedures Assist the head of accounts with day to day duties Answer telephones, direct calls and take messages. Compile, copy, sort, and file records of office activities, business transactions, and other activities. Complete and mail bills, contracts, policies, invoices, or checks. Operate office machines, such as photocopiers and scanners, facsimile machines, voice mail systems and personal computers. Maintain and update filing, inventory, mailing, and database systems, either manually or using a computer. Open, sort and route incoming mail, answer correspondence, and prepare outgoing mail. Review files, records, and other documents to obtain information to respond to requests. Inventory and order materials, supplies, and services. Complete work schedules, manage calendars and arrange appointments. Process and prepare documents, such as business or government forms and expense reports. Troubleshoot problems involving office equipment, such as computer hardware and software. Any other clerical work associated with accounts Required Knowledge, Skills and Abilities: Able to manage multiple tasks and meet tight deadlines that might from time to time require working overtime Excellent communication skills including verbal, written, and listening Computer Literacy: MS Office, accounting software, Internet, email systems Ability to work on own initiatives and as part of a team Able to work under pressure Candidate must be responsible, reliable and trustworthy

5 posturi disponibile (1 aplicant )

02-10-2017 Toate orasele
Director economic - Managing partner
  • - Expert contabil cu experienta relevanta;
  • - Manager departament cu experienta;
  • - Compatibil cu postul (criteriile vor fi prezentate in cadrul interviului)
  • - Cunoaste legislatia contabila, fiscala si a muncii;
  • - Capabil sa formeze o echipa competenta;
  • - Orientat catre rezultate si profit;
  • - Dinamic, negociator, cooperant si bun conducator al echipei de specialisti / experti contabili si RU.

2 posturi disponibile (6 aplicanti)

01-10-2017 BUCURESTI Alte orase

50 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Office and Finance Assistant
  • - Minim 1 year experience in basic accounting Economical university studies ( finance, banks or accounting)
  • - preferred Knowledge and skills of basic accounting Planning and prioritizing skills Knowledge of legal provision regarding employees travel and daily allowance Attention to details Good numerical and analytical skills Stress resistance Ability to handle confidential information Responsible and self motivated Good Excel knowledge Excellent English language skills .

1 post disponibil (4 aplicanti)

29-09-2017 BUCURESTI
Senior Accountant
  • - Education and Experience:
    - University Degree in Accounting or Economics is a must (economic post high school degree accepted);
    - Knowledge of all areas of accounting
    - 2
  • - 3 years experience in treasury and general accounting
    - Experience with an ERP system is a plus
    - IFRS knowledge is a plus
    - Proficient in English
    - Advanced use of Excel Key competencies:
    - Accept to work under pressure, in a very fast changing environment, with a lot of new projects to be implemented
    - Respect strict deadlines
    - Organizing and prioritizing
    - Confidentiality
    - Proactive approach
    - Team work orientated
    - Attention to detail and accuracy
    - Strong analytical skills

1 post disponibil (2 aplicanti)

28-09-2017 BUCURESTI
Angajam casiera - Brasov
  • - Candidata ideala:
  • - Studii medii absolvite;
  • - Cunoștințe de operare PC – nivel mediu;
  • - Atitudine orientată către client și bune capacități de comunicare;
  • - Persoană echilibrată, responsabilă, conștiincioasă;
  • - Loialitate, corectitudine și seriozitate.
  • - Bune abilitati de calcul matematic

4 posturi disponibile (0 aplicanti)

27-09-2017 Brasov
Director Vanzari pentru Iasi
  • - Daca ai experienta de minim 4 ani intr
  • - o pozitie de conducere in care ai alcatuit, motivat si coordonat o echipa cu ajutorul abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune. Daca ai capacitatea de a crea si analiza un plan de afaceri si ai cunostinte de MS Office la nivel mediu
  • - avansat la fel si limba engleza cu scris si vorbit atunci avem pentru tine o pozitie de director de vanzari disponibila. Va trebui sa asiguri formarea unei echipe de agenti de vanzari, sa asiguri implementarea politicilor comerciale ale companiei, sa iti asumi raspunderea fata de echipa ta organizand periodic intalniri, sa participi la evenimentele si congresele de profil, sa identifici in mod activ si continu, noi oportunitati de dezvoltarea a companiei.

1 post disponibil (0 aplicanti)

27-09-2017 Iasi
Director de Vanzari Iasi
  • - *Daca ai experienta de minim 4 ani intr
  • - o pozitie de conducere in care ai alcatuit, motivat si coordonat o echipa cu ajutorul abilitatilor de comunicare, negociere si persuasiune. *Daca ai capacitatea de a crea si analiza un plan de afaceri si ai cunostinte de MS Office la nivel mediu
  • - avansat la fel si limba engleza cu scris si vorbit atunci avem pentru tine o pozitie de director de vanzari disponibila. *Va trebui sa asiguri formarea unei echipe de agenti de vanzari, sa asiguri implementarea politicilor comerciale ale companiei, sa iti asumi raspunderea fata de echipa ta organizand periodic intalniri, sa participi la evenimentele si congresele de profil, sa identifici in mod activ si continu, noi oportunitati de dezvoltarea a companiei.

1 post disponibil (5 aplicanti)

25-09-2017 Iasi

50 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: