Referent informatii clienti - Vaslui

DEDEMAN

23-09-2015 | EXPIRA LA 23-10-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

* Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
* Preia o parte din sarcinile contabilului sef atunci cand acesta nu este disponibil
* Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
* Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu
* Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti
* Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita
* Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu)


CERINTE

* Absolvent al unei facultati cu profil economic, sectia finante/contabilitate
* Experienta in domeniul financiar-contabil
* Cunoasterea unui program de gestiune reprezinta un avantaj
* Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
* Orientare catre client, diplomatie si abilitati de gestionare a conflictelor si reclamatiilor
* Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare
* Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
* Capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitate
* Operare MS Office ( Excel, Word ) – nivel avansat


BENEFICII OFERITE

* Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
* Training-uri specifice functiei
* Posibilitatea dezvoltarii in cariera

Contractul de munca pentru unul din posturi este pe o perioada determinata de un an.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 7800 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro