Consilier clientela companii mici

BRD - Groupe Societe Generale

22-08-2014 | EXPIRA LA 21-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Identifica si atrage noi clienti
Analizeaza piata si identifica clientii potentiali, intra in relatie cu acestia si urmareste atragerea lor la banca;
Colaboreaza cu toti consilierii de clientela, Responsabilii / Directorii de agentii si Directorii Expressgrup pentru atragerea de noi clienti;

Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat
Urmăreşte optimizarea rentabilităţii (VNB şi RBE) la nivelul propriului portofoliu
Contacteaza si stabileste intalniri cu clientii in vederea prezentari produselor si serviciilor bancii, precum si a documentatiei necesare solicitarii unui angajament
Primeste documentele necesare de la client in vederea intrarii in relatie cu banca, analizeaza si efectueaza rapoarte de intalnire, urmarind respectarea prevederilor N3D1 si a procedurilor specifice
Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii
In vederea acordarii de angajamente, primeste documentatia necesara, inclusiv raportul de evaluare a garantiilor, efectueaza consultarile necesare in bazele de risc interne si externe si remite documentele, spre analiza, analistului de credit; daca este cazul, asigura completarea documentatiei, in colaborare cu Analistul de credit
Participa la cotarea clientilor si facilitatilor in Starweb si actualizarea cotatiilor
Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia
Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie etc.
Transmite contractele semnate in Serviciul Banca
Urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii
Pe parcursul desfasurarii contractului de credit, primeste de la clienti cererile de tragere si documentele justificative si le remite analistului de credit
Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative
Efectueaza, in colaborare cu analistul de urmarire si la termenele stabilite, verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/in curs, etc
Redacteaza raportul de vizita si il transmite insotit de documentatia justificativa catre analistul de urmarire
Urmareste cartoteca, identifica si contacteaza clientii din portofoliu care inregistreaza restante, in vederea recuperarii acestora
Urmareste rambursarea creditelor pentru clientii din portofoliu si reinnoirea facilitatilor de creditare
Informeaza superiorii asupra rezultatelor intalnirilor cu clientii
Actualizeaza permanent portofoliul de clienti alocat
Fiabilizeaza si completeaza informatiile privind clientii din portofoliu
Contacteaza, viziteaza si mentine, in permanenta, legatura cu clientii
Identifica necesitatile si proiectele de viitor ale clientilor, consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate sau ii indruma catre interlocutori de specialitate din banca.
Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii specifice si cresterea volumului activitatii desfasurate de client cu banca.
Urmareste respectarea conditiilor stabilite cu clientii pentru acordarea de conditii derogatorii
Fidelizeaza clientii prin calitatea primirii, consilierii si a produselor si serviciilor oferite.
Redacteaza rapoarte de activitate cu privire la numarul de produse vandute, tipuri de produse, nr de vizite, etc.

Participa la actiunile de animare comerciala ale bancii si la orice manifestare ce ar putea sa prilejuiasca intalnirea cu clienti sau prospecti.


CERINTE

Experienţă profesională:
Experienta in domeniul bancar – de preferat
Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
Cunoasterea documentelor normative ale bancii
Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
Limbi straine (engleza, franceza, s.a)

Experienta necesara: min 1 an in vanzari;experienta bancara in vanzari este un avantaj

Profilul candidatului:
Capacitate de analiza si sinteza
Capacitate de organizare a muncii
Capacitatea de rezolvare rapida / furnizare de solutii in caz de incidente / probleme
Abilitati de comunicare si lucru in echipa / transversal


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nederminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.