Operator Clienti

UPC Romania S.A.

07-09-2015 | EXPIRA LA 07-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Preia de la dispecerat şi de la coordonator, ordinele de lucru de soluţionare a operaţiunilor de teren la domiciliul clienţilor şi le soluţionează; dă informaţii referitoare la parametri semnalului în punctul de distribuţie către client;
•Instalează servicii de cablu TV la clienţii noi în termenul stabilit prin dispecerat; modifică instalaţia interioară a clientului la solicitarea acestuia sau conform procedurilor de instalare;
•Realizează auditul cutiilor cu echipamente; vizualizează reţeaua, şi în cazul în care apar anomalii, le rezolvă sau anunţă coordonatorul tehnic;
•Deconectează/decuplează clienţii restanţieri sau la cererea acestora. Caută soluţii pentru rezolvarea problemelor de tilare eronată sau defectuoasă;
•Cunoaşte şi respectă standardele de instalare şi schemele tehnice ale circuitului cablu TV din cutiile de securizare, şi reface configuraţia în cazul în care gaseşte anomalii;
•Asigură service în casa clientului pentru serviciile companiei; identifică şi remediază defecţiunile tehnice;
•Oferă la cererea clienţilor informaţii despre campaniile promoţionale, tarife, grilă de programe sau orice altă informaţie solicitată;
•Prezintă clienţilor serviciile companiei cu explicaţii şi sprijin în utilizarea echipamentele instalate;
•Preia ordinele de lucru de soluţionare a operaţiunilor de teren la domiciliul clienţilor şi le soluţionează; dă informaţii referitoare la functionarea serviciilor si parametrii semnalului în punctul de distribuţie către client;
•Responsabil de retenţia profitabilă a clienţilor prin activităţile de conectare/deconectare/reconectare a clienţilor din zona pe care o are arondata.


CERINTE

•Cunoştinţe generale tehnice specifice domeniului cablu TV: diferenţa între cabluri, parametrii tehnici ai cablurilor, elemente pasive de reţea, înţelegerea procesului de transmisie a semnalului TV prin cablu, funcţionare CPE-uri;
•Cunoştinţe de standarde cablu TV, măsurători, canale TV, spectru, frecvenţe;
•Posesor carnet de conducere auto categoria B;
•Abilităţi de lucru la înălţime;
•Interes pentru maxima satisfacţie a clienţilor interni şi externi şi realizarea sarcinilor la un nivel calitativ crescut;
•Persuasiune şi abilităţi de vânzare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.