Coordonator magazin - Tulcea

DEDEMAN

10-09-2015 | EXPIRA LA 03-10-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Sprijina directorul de magazin in vederea organizarii si coordonarii activitatii angajatilor
Se implica activ in pregatirea, dezvoltarea si evaluarea angajatilor
Urmareste stocurile si aplica masuri necesare pentru optimizarea lor
Asigura implementarea standardelor de merchandising pentru produsele din magazin
Coordoneaza si se implica direct in activitatile de schimbare a promotiilor
Dezvolta proiectele de amenajare spatii si gaseste mijloacele necesare pentru punerea lor in practica, in functie de cerintele clientilor
Se informează permanent despre tendintele din piată si evolutia concurentei
Elaboreaza rapoarte si analize de vanzari


CERINTE

Studii universitare
Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani
Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor constituie avantaj
Harnicie, perseverenta si onestitate
Abilitati de coordonare, instruire si de aplicare a metodei potrivite pentru dezvoltarea fiecarei persoane
Abilitati de comunicare, negociere si rezolvare a reclamatiilor si conflictelor
Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
Initiativa si asumarea responsabilitatii pentru propriile actiuni
Orientare catre client si diplomatie
Autonomie si capacitate de a evalua situatii complexe
Cunostinte foarte bune de operare MS Office ( Word, Excel, Outlook )


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
Training-uri de dezvoltare personala si profesionala
Posibilitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 7800 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro