Sofer

Telekom Romania Communications S.A.

28-07-2015 | EXPIRA LA 27-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Livreaza produsele companiei, in bune conditii si la timp, catre clienti si reprezentantii de vanzari, daca este cazul.
•Identifica cele mai eficiente, din punct de vedere financiar, rute de livrare a marfurilor.


CERINTE

Studii:
•Studii medii cu profil tehnic/mecanic.


Experienţa în muncă:
•Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie similara

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Bune abilitati de comunicare;
•Atentie la detalii;
•Permis de conducere - categoria B (valid si fara cazier);
•Cunostinte de mecanica minime;
•Capacitatea de a analiza şi înţelege problemele postului;
•Capacitatea de a identifica prompt acţiunile care trebuie pregătite şi întreprinse înainte de a fi cerute sau solicitate de situaţii speciale.

•In functie de prevederile contractelor si de specificatiile privind modalitatea de plata, incaseaza de la clienti contavaloarea facturilor aferente produselor livrate si depune banii la persoana abilitata din cadrul filialei de care apartine.
•Preia de la clienti dovezile de plata in cazul produselor livrate si achitate cu alte instrumente de plata.
•Pastreaza in bune conditii marfa, precum si celelalte bunuri care i-au fost incredintate sub semnatura (autoturism, chitantier, etc), anuntand Directorul Regional de Filiala despre orice problema aparuta.
•Anunta Directorul Regional de Filiala in cazul in care nu recupereaza soldurile de la clienti (in termen 48 ore de la depistarea situatieie), depunand, intre timp, toate eforturile pentru recuperarea acestora.
•In cazul retururilor de marfa de la clienti, verifica starea fizica ale produselor, completeaza actele de insotire a marfii si se asigura ca acestea ajung in siguranta la depozit.
•Completeaza, in conformitate cu regulile stabilite de companie, toate documentele de insotire a marfii si a foilor de parcurs.
•Responsabil de intretinerea curateniei masinii cu care lucreaza si asigura ca verificarea tehnica a masinii este indeplinita in conformitate cu regulile interne si prevederile legale ( in colaborare cu Aministratorul parcului auto);
•Indeplineste activitati minore de reparare/reglare tehnica a masinii, daca este cazul, si mentine masina curata, in stare buna de functionare;
•Inregistreaza regulat actiunile zilnice.
•Participa la programele de training initiate de companie.
•Are o atitudine si o prezentare ireprosabila fata de clientii companiei, respectand standardele companiei in aceasta privinta.
•Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului.
•Se asigura ca toata corespondenta legata de activitatea profesionala ajunge la destinatie.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.