Referent livrari la domiciliu - Timisoara 2, Calea Sagului

DEDEMAN

08-06-2015 | EXPIRA LA 08-07-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

* Acorda suport Coordonatorului transport marfa in organizarea si monitorizarea transportului de marfa la domiciliul clientilor
* Preia marfa de la client atat calitativ cat si cantitativ si emite documentele necesare transportului
* Intocmeste contractele de custodie si urmareste desfasurarea si finalizarea acestora
* Participa activ la incarcarea marfii in mijloacele de transport, in baza documentelor de insotire a marfii
* Verifica modul de incarcare a marfii in autovehicule: ordinea de descarcare, respectarea sarcinii utile a masinilor, documentele necesare livrarii
* Transporta marfurile achizitionate de catre clienti de la magazin catre domiciliul acestora pe raza orasului / judetului, atunci cand este cazul
* Identifica solutii optime ca traseu, cantitate, volum, valoare si timp de livrare pentru fiecare client
* Se asigura ca masinile din parcul auto sunt curate si ingrijite


CERINTE

* Studii medii
* Experienta de minim 1 an in domeniul transportului materialelor de constructi
* Permis de conducere categoria B
* Permis de conducere categoriile C si E (constituie avantaj)
* Cunostinte tehnice privind mijloacele auto
* Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor
* Abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa
* Capacitate de analiza
* Initiativa si orientare spre invatare
* Harnic, perseverent, onest si simt dezvoltat al responsabilitatii
* Operare MS Office ( Excel, Word )


BENEFICII OFERITE

* Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
* Training-uri specifice functiei
* Posibilitatea dezvoltarii in cariera


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 7500 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro