Referent informatii clienti - Timisoara 1

DEDEMAN

13-06-2016 | EXPIRA LA 13-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie
* Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului
* Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu
* Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti
* Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita
* Asigura necesarul de tipizate
* Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu)


CERINTE

* Studii medii/superioare
* Excelente abilitati de comunicare si interrelationare
* Orientare catre client, diplomatie si abilitati de gestionare a conflictelor si reclamatiilor
* Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare
* Harnic, perseverent, onest, cu simt dezvoltat al responsabilitatii
* Capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitate
* Operare MS Office ( Excel, Word ) – nivel avansat


BENEFICII OFERITE

* Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta)
* Training-uri specifice functiei
* Posibilitatea dezvoltarii in cariera


DESCRIEREA FIRMEI

Lider de piata in domeniul retailului de materiale de constructii si amenajari interioare, Dedeman se dezvolta continuu prin seriozitate, ambitie, perseverenta, implicare, onestitate si harnicie. Acestea sunt valorile dupa care se ghideaza, pe care le pune in serviciul clientilor si pe care le incurajeaza si le cultiva la angajati, fiind mereu “dedicat” dezvoltarii lor profesionale.
In cei peste 20 ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, cuprinzand traininguri si stagii de pregatire, activitati ce s-au reflectat in expertiza si fidelizarea angajatilor. Succesul acestui tip de management a dus la nominalizarea companiei noastre in revista Capital 2005, in topul companiilor care îşi tratează angajaţii cu respect, iar în 2006 pe locul 8 în topul firmelor pentru care merită să lucrezi. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Capitalul uman este unul dintre cele mai importante atuuri ale noastre aducand plus valoare prin oferirea de produse si servicii excelente clientilor nostri si facand mereu proba valorilor noastre comune. De aceea, ii sprijinim si incurajam pe cei peste 8000 de angajati sa aiba initiative si sa se dezvolte personal si profesional, avand grija, in acelasi timp, ca acestia sa mentina echilibrul intre activitatea profesionala si viata privata.

Pentru mai multe detalii vizitati www.dedeman.ro