Operator vanzari prin telefon – TELEKOM Romania -Timisoara

Telekom Romania Communications S.A.

23-06-2016 | EXPIRA LA 23-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI
- Promovează și vinde atât proactiv cât și reactiv serviciile clienților Utilizatorului, la fiecare convorbire cu
clientul, conform obiectivelor comunicate de șefii ierarhici superiori. Urmărește stadiul cererilor înregistrate și
contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informațiile necesare pentru semnarea contractului.
- Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea vânzării serviciilor clienților
Utilizatorului către clienţi, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
- Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile
clienților Utilizatorului. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua
Utilizatorului.
- Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste,
se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
- Promovează produsele şi serviciile clienților Utilizatorului în toate apelurile eligibile.
- Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect
solicitările clienţilor.
- Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru.
- Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor
depăşeşte competenţa proprie.
- Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra serviciilor şi aplicaţiilor informatice noi.
- Contribuie la perfecţionarea profesională a noilor săi colegi, oferind suport şi schimbând informaţii cu
aceştia referitoare la proceduri, servicii, produse şi alte aspecte legate de evoluţia profesională a colegilor săi.
- Cunoaşte si aplică adecvat prevederile Legii nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca,
modificata si completata.
- Isi insuseste si respecta regulamentele interne si procedurile de lucru atat ale TELEKOM ROMANIA
COMMUNICATIONS cat si ale Agentului Temporar de Munca:
- Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi
protecţia vieţii private în sectorul de telecomunicaţii, modificata si completata şi ale Legii 677/2001 pentru
protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţiei a datelor,
modificata si completata.
- Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru.
- Mediul de lucru presupune solicitare vizuală şi auditivă, utilizarea computerului.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct in realizarea strategiilor pe termen scurt ale
companiei in limitele respectarii temeiului legal.


CERINTE

SPECIFICATIILE POSTULUI
PREGATIREA NECESARA POSTULUI:
- De baza: studii medii
- De preferat: studii medii, studii superioare reprezinta un avantaj

EXPERIENTA (NATURA/ DURATA):
- Experienta in interactiunea cu clientii de minim sase luni in relatiile cu clientii/orice experienta anterioara In call
center/consumer care sau customer service constituie un avantaj.

COMPETENTELE POSTULUI
Cunostinte si deprinderi:
- Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane.
- Cunostinte tehnice generale despre domeniul companiei, cunostinte despre modul de utilizare si functionare a serviciilor oferite de companie.
- Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
ABILITATI
- Facilitati de exprimare verbala si scrisa;
- Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care
interactioneaza;
- Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora;
- Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii;
- Capacitate de focalizare pe detalii;
- Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor;
- Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca;
- Cunostinte despre produsele si serviciile Telekom Romania Communications;
- Rezistenta la lucru in conditii de stres;
- Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos;
- Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.