OPERATOR CALL CENTER

Camiline Consulting

20-08-2013 | EXPIRA LA 19-09-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- comunicare cu clientii, chiar si cu cei dificili;
- transmiterea unei stari pozitive in comunicarea telefonica;
- calitatea de a explica fiecarui client aceleasi informatii si sa aiba oricata rabdare este necesara pentru a clarifica orice aspect al serviciului pana in cele mai mici detalii cu clientul;
- respecta procedurile si este capabil/a in acelasi timp sa aiba initiativa si sa decida in afara procedurilor atunci cand considera de cuviinta;
- comunica natural si poate sa raspunda la un telefon in timp ce are un apel pe celalalt telefon, astfel incat fiecare interlocutor sa simta ca este important;
- stie ce inseamna "customer care" si stie exact cum sa faca un potential client sa se simta important si respectat. Si sa si STIE EL/EA de ce este important acest lucru;
- devotat(a) activitatii sale, astfel ca nu poate inchide un excel daca nu stie ca a completat toate datele si care nu doarme noaptea daca banuieste ca a ramas o confirmare netrimisa catre un client care asteapta acea confirmare.


CERINTE

- inclinatie nativa spre comunicare si relationare cu oamenii (clientii)
- atitudine optimista si spirit vesel
- abilitati de organizare si planificare
- orientare spre rezultate si rezolvarea problemelor (pardon, provocarilor)
- putere de convingere;
- un limbaj elevat;
- gandire analitica;
- team player;
- cunostinte de limba engleza.
-cunostinte de limba germana prezinta avntaj.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial


DESCRIEREA FIRMEI

Camiline Consulting este o agentie de recrutare si plasare de personal din Timisoara. Oferim servicii de evaluare a competentelor profesionale, servicii de sanatate si securitate in munca.