Manager Conturi, Retentie prin Telefon

UPC Romania S.A.

09-04-2014 | EXPIRA LA 09-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Desfasoara telefonic activitati specific comerciale pe portofoliul de clienti repartizat de catre superiorul direct;
Mentine telefonic relatia cu clientii existenti, urmarind furnizarea la standarde calitative inalte a serviciilor contractate catre acestia;
Identifica in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune solutia optima;
Informeaza clientii din portofoliu despre noile produse si servicii oferite de catre companie
Negociaza si agreeaza modificarile contractuale delegate de managerul direct cu clientii existenti din portofoliu;
Colaboreaza cu Departamentul Project Management B2B si Departamentul Tehnic pentru stabilirea si implementarea in timp util a solutiei tehnice propuse clientului;
Preia cererile de reziliere sau informatiile solicitate de clienti si actioneaza in sensul retinerii acestora in portofoliu;
Intocmeste rapoartele solicitate de catre superiorul direct in legatura cu evolutia clientilor din portofoliu;
Urmareste evolutia pietei precum si actiunile competitiei si asigura pozitionarea eficienta a ofertei UPC in demersurile de retentie clienti/ vanzare, respectiv informeaza managementul cu privire la practicile existente.


CERINTE

Minim studii medii;
Experienta in relatia cu clientii (persoane juridice) – minim 1 an;
Cunoaşterea limbii engleze; cunoaşterea altor limbi straine constituie un avantaj;
Foarte bune abilităţi de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
Foarte bune cunostinte tehnice specifice domeniului telecom- telefonie fixa si internet;
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii; orientare catre client;
Flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva;
Buna organizare, precizie;
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.