Logistics Administrator

Step Up Professional HR Services

19-08-2016 | EXPIRA LA 18-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Introducerea in sistem a comenzilor, cerintelor venite din partea clientilor
• Identificarea, evaluarea si procesarea comenzilor din partea clientilor
• Receptia, expedierea si urmarirea comenzilor de vanzare pana cand au data fixa de livrare
• Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale
• Informarea clientilor cu referire la datele de livrare
• Rezolvarea problemelor aparute in procesul de livrare
• Administarea relatiei operationale cu clientii
• Inregistrarea reclamatiilor cu privire la livrare, venite din partea clientilor
• Relationarea cu Area Sales Mangerii in vederea procesarii comenzilor in cele mai bune conditii
• Administrarea comenzilor printate
• Operarea in sistemul intern ERP specific activitatatii


CERINTE

• Studii medii sau superioare
• Experiența de 2-4 ani intr-o pozitie similara
• Focusat pe rezolvarea problemelor, cunostiinte de limba engleza (nivel avansat), lb.germana reprezinta un plus,cunostiinte de PC si Microsoft Office
• Gandire analitica, idei de imbunatatire continua
• Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

• Salarii competitive si beneficii
• Oportunitati dezvoltare profesionala
• Tichete de masa
• Transport asigurat din Timisoara


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.