Expeditor International

Step Up Professional HR Services

07-06-2016 | EXPIRA LA 07-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Raspunde de solutionarea cererilor de transport ale clientilor si de mentinerea relatiei cu acestia;
-Raspunde de identificarea de furnizori conform standardelor si cerintelor clientilor;
-Raspunde de ofertarea clientilor, intocmirea si semnarea documentatiei necesare derularii operatiunii de transport;
-Raspunde de urmarirea pe tot parcursul cursei, a comezii date de client pana la descarcarea acesteia;
-Raspunde de transmiterea catre departamentul financiar contabil a informatiilor necesare emiterii facturilor, in termenul stabilit;
-Raspunde de solutionarea problemelor ce pot aparea pe parcursul derularii transportului;
-Dispecerul are raspunderea de a urmari toate incasarile pe care clientii din portofoliul lor trebuie sa le faca;
-Raspunde de depasirea plafonului minim de comision impus de catre conducere. In cazul incare plafonul minim nu e atins 3 luni consecutiv, se poate lua in considerare ca dispecerul nu este potrivit pe postul respectiv;
-Raspunde de corectitudinea documentatiei intocmite si a rapoartelor zilnice si periodice de activitate completate;
-Raspunde de arhivarea documentelor cu care lucreaza conform procedurii stabilita in cadrul firmei;
-Raspunde de verificarea clientilor si furnizorilor noi in vederea eliminarii potentialelor probleme cauzate de neseriozitatea acestora;
-Raspunde de calitatea si exactitatea înregistrarilor din softul de lucru;
-Asigura confidentialitatea informatiilor si documentelor cu care intra in contact, privitoare la clienti, comenzi, politica firmei, etc;
-Respecta Regulamentul Intern, fisa postului si procedurile de lucru privitoare la postul sau.


CERINTE

-Studii universitare
-Experienta minim 2 ani intr-o casa de expeditii sau intr-un departament de transport/logistica
-Portofoliu de clienti
-Experienta in vanzari poate constitui un avantaj
-Experienta in interactiunea cu clientii si furnizorii
-Cunostinte PC
-Limba engleza – nivel avansat; cunoasterea unei alte limbi straine este un avantaj

Abilitati
-Abilitati de negociere
-Abilitati de comunicare verbala si scrisa
-Abilitati de planificare si organizare
-Orientare spre rezultate si solutionarea situatiilor de urgenta
-Spirit de echipa
-Rezistenta la stress.


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.