Consultant vanzare si organizare evenimente

Boheme Delices Francaises SRL

27-05-2016 | EXPIRA LA 29-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Întâmpină, comunică şi relaţionează cu clienţii într-o manieră amabilă şi prietenoasă;
Află nevoile și asteptările clienților, le oferă informații corecte și complete despre produsele și serviciile companiei;
Învață cât mai multe lucruri despre oferta de produse și se informează cu privire la noile apariții;
Se ocupă de ordinea și curățenia în spațiile de lucru, personal sau delegand echipei;
Organizeaza ceilalți membri ai echipei pentru task-urile existente, imparte atributiile pentru fiecare eveniment in parte;
Managementul portofoliului de clienti si interatiunea permanenta cu clientii;
Implicare in activitati de organizare a evenimentelor si deplasarea la evenimente.

Beneficii:
Pachet salarizare constand din: salarizare fixa, bonusuri din atingerea indicatorilor;
Dezvoltate profesionala si personala intr-un mediu dinamic si competitiv.


CERINTE

Candidatul ideal

Este cu experienţă de lucru în servicii pentru clienţi;
Este deschis, sociabil şi un bun ascultător în interacţiunile cu cei din jur;
Îi place să creeze o atmosferă plăcută şi confortabilă pentru clienţi si persoanele cu care interactioneaza;
Are spirit de iniţiativă, este energic, creativ şi preocupat să se dezvolte;
Îşi doreşte să lucreze printre prajituri si flori si este atras de design și decorațiuni interioare;
Se adaptează unui mediu în schimbare.