Job expirat
• Identificarea firmelor partenere care sa revanda produsele realizate/distribuite de catre ASIPA NET (produse software);
• Promovarea prin telefon a produselor firmei catre potentialii clienti;
• Preluarea si inregistrarea facturilor;
• Indosarierea si arhivarea actelor, corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor;
• Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
• Studii universitare de profil economic/IT;
• Experienta in vanzari/telesales reprezinta avantaj;
• Cunostinte de contabilitate primara; Cunostinte operare PC (Office, Internet);
• Persoana orientata catre rezultate;
• Abilitati de comunicare si relationare;
• Abilitati de organizare si planificare;
• Salariu fix
• Bonusuri in functie de performanta
Step UP Professional HR Services este o firma cu experienta in servicii de resurse umane, cu accent pe recrutarea si selectia de resurse umane adaptata cerintelor specifice ale clientilor.
Postul descris anterior este disponibil la unul dintre clientii companiei noastre