Asistent manager

GRUP PRIMAVI SRL

10-06-2013 | EXPIRA LA 12-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura primirea clientilor in cadrul firmei;
• Elaboreaza prezentari si rapoarte specifice departamentului de vanzari sub indrumarea managerului;
• Efectueaza traduceri in si din limba italiana /engleza;
• Gestioneaza contractele cu clientii si furnizorii societatii –
Asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului
• Asigura suport pentru echipa de vanzari: centralizeaza cererile de oferta venite din partea potentialilor clienti si ofera suport in intocmirea in timp util a ofertelor de pret
• Actualizarea permanenta a bazei de date si mentinerea relatiei cu diversi clienti
• Contabilitate primara, intocmire acte, emitere facturi, nir-uri
- mentine legatura cu furnizorii interni si externi
• Coordonează aranjamentele pentru o varietate de şedinţe, interne şi externe, strânge materialele adecvate, pentru a asigura buna desfăşurare a acestor întâlniri;
• Menţine şi actualizează arhiva managerului direct, asigurând accesul facil la documentaţie;
• Promoveaza si reprezinta imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client si responsabilitatea pentru nevoile clientului, avand permanent o prezenta greabila si o tinuta decenta;
• Intocmeste rapoarte zilnice si lunare ;
• Propune modificari si ofera solutii pentru imbunatatirea activitatii;
• Indeplineste sarcinile suplimentare comunicate de catre managerul direct;
• Comunica cu celelalte departamente din cadrul companiei, in concordanta cu procedurile si regulamentul intern, avand va scop oferirea unei asistente eficiente, profesionale, constanta calitativ si pro-client.
• Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor si activitatilor.
• Prelucrare comenzi si gestiune magazin online
• Stabileste intalnirile, vizitele si aranjamentele de calatorie pentru manager, astfel incat timpul sa fie utilizat eficient si tine agenda la zi;
• Participa la sedintele de management si pregateste protocolul corespunzator


CERINTE

• Studii superioare in orice domeniu;
• Limba italiana si engleza - nivel avansat;
• Experienta intr-un post similar minim 2 ani;
• Cunostinte bune de MS Office (Word, Excel), Internet
• Bune abilitati de comunicare;
• Persoana organizata, riguroasa, punctuala;
• Capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele-limita;
• spirit de echipa,atitudine pozitiva;
• Orientare catre client;
• Sa fie proactiv in gasirea de solutii si rezolvarea problemelor;
• Rezistenta la stres;


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv
• Lucru intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa tanara


DESCRIEREA FIRMEI

Societatea este reprezentanta in Romania a concernului Saratoga Int. Sforza SpA din Italia, unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii, finisaje, bricolaj, din Europa, precum si a mai multor producatori de jocurileducativa si logice.

http://www.saratogaromania.ro
http://www.saratoga.it
http://www.happycolor.ro
http://www.facebook.com/happycolor.ro
http://www.foxmind.com
http://www.hutter-trade.com
http://zoch-verlag.com
http://www.steffen-spiele.com