Asistent Administrare Vanzari Piese de Schimb

Agrocomert Holding S.A.

15-03-2007 | EXPIRA LA 21-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul se afla in Timisoara la sediul central. Asistentul intervine in sprijinul vanzarilor avand ca responsabilitati:

- realizarea de oferte scrise impreuna cu personalul de vanzari din cadrul departamentului piese de schimb si transmiterea acestora catre clienti;
- elaborarea precontractelor si a contractelor de vanzare;
- pregatirea, transmiterea si urmarirea comenzilor catre furnizori;
- realizarea legaturilor cu personalul de deservire a furnizorior externi.


CERINTE

- Experienta pe un post similar minim 1 an;
- Limbi straine: germana si engleza avansat;
- Abilitati excelente de utilizare calculator-Word, Excel, Power Point.


BENEFICII OFERITE

- Cadrul de lucru dinamic si profesionist;
- Oportunitati de evolutie in cariera;
- Stagii de training in strainatate;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Importator si distribuitor utilaje agricole din import, prestari de servicii in agricultura.
Importator/distribuitor pentru:
CLAAS, Lemken, Amazone, Hawe-Wester, Lailleux, Fransgaard, Grasdorf, Hudig.
Valorile noastre: valorile unei intreprinderi aflate intotdeauna alaturi de clientii sai.