Asistent /a controlor de gestiune

AUCHAN ROMANIA

24-08-2016 | EXPIRA LA 23-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele atributii pe care le va avea viitoarea noastra colega/ viitorul nostru coleg :

- Introduce in sistemul informatic cesiunile interne sau intre magazine si intocmeste documentele corespunzătoare
- Claseaza si arhiveaza diferitele documente si dosare
- Realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune
- Participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
- Organizeaza si supraveagheaza programul echipei de agenti monitorizare preturi
- Acorda avansuri, întocmeste ordinele de delegaţie şi urmăreste decontarea lor


CERINTE

- Studii superioare absolvite
- Cunostinte avansate MS Office, programe informatice
- Persoana activa, eficienta, adaptabila si perseverenta, comunicativa, cu spirit de echipa, cu capacitate organizatorica,cu spirit de observatie, cu abilitatea de a lucra cu cifre.


BENEFICII OFERITE

- Training adaptat postului
- Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul companiei
- Pachet salarial atractiv
- Mediu de lucru dinamic si motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.