Angajam economist/a

SC HM GROUP SOLUTIONS SRL

01-04-2015 | EXPIRA LA 24-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Angajam absolvent de studii superioare economice promotia 2014 sau student in ultimul an la specialitatea Contabilitate.
Tinerea contabilitatii pentru activitatea clientilor (societati comerciale sau persoane fizice autorizate):
-introducere de note contabile cu ajutorul programului Saga (facturi clienti/furnizori, casa, extrase de cont lei/valute);
-Pregatirea (ocazional) de rapoarte si situatii solicitate de clienti;Intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile bugetareIntocmirea si depunerea declaratiilor de impozite si taxe;
-Interfata cu administratiile financiare pentru aspecte legate de vectorul fiscal.


CERINTE

-Cunostinte bune de fiscalitate si contabilitate;
-Dorinta de extindere a cunostintelor profesionale;
-Experienta cu programul Saga constituie un avantaj, dar nu este obligatorie;
-Capacitate de respectare a termenelor;Cunostinte rezonabile de operare in programele Word si Excel;
-Experienta anterioara intr-o firma similara constituie un avantaj, dar nu este obligatorie;
-Abilitati de comunicare cu clientii si de lucru in echipa.


BENEFICII OFERITE

-Mediu de lucru activ dar destins, posibilitate de a acumula experienta solida;
-Surse de informare profesionala permanent la dispozitie;Instruire in cadrul firmei si prin cursuri externe.

Perioada de practica 2-3 luni inainte de angajare pentru acomodare si invatare la locul de munca.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma HMG SOLUTIONS a fost infiintata ca societate comerciala cu raspundere limitata cu capital integral privat romanesc , oferind si completand treptat o gama de produse si servicii in domeniul afacerilor. Mai precis, activitatile de baza ale companiei au pornit de la ideea furnizarii unui pachet complet de servicii necesare oricarei afaceri.

Asadar, HMG SOLUTIONS isi propune sa faciliteze administrarea oricarei afaceri prin punerea la dispozitia antreprenorilor a unui pachet complet de servicii si documentatii tehnice adaptate fiecarui domeniu de activitate in parte.

Deoarece avem credinta ca a venit timpul calitatii in domeniul prestarii serviciilor, politica firmei este orientata catre gasirea si executarea celor mai bune proceduri, care sa permita satisfacerea cerintelor beneficiarilor. Astfel, am pus bazele unei societati care este alaturi de afacerea dumneavoastra inca de la infiintare prin departamentul nostru de CONSULTANTA IN AFACERI care se ocupa cu consilierea clientilor in vederea inceperii unei afaceri precum si cu intocmirea si depunerea tuturor documentelor necesare infiintarii unei firme si obtinerii autorizatiilor necesare.

De asemenea, suntem alaturi de clientii nostrii pe tot parcursul evolutiei afacerii lor oferind consultanta de specialitate oricand acestia au nevoie prin departamentul noastru de Contabilitate si Relatii de Munca. Avand in vedere ca in orice afacere pe primul loc se afla siguranta angajatilor si a angajatorului, departamentul de PROTECTIA MUNCII SI SITUATII DE URGENTA din cadrul companiei noastre va sta la dispozitie cu cele mai elaborate documentatii si proceduri in acest domeniu.